جنایت خونین مرد شکاک

جنایت خونین مرد شکاک


مردی به دلیل سوءظن، همسرش را کشت و مادرزنش و مرد جوانی را زخمی کرد. جست‌وجوها برای دستگیری قاتل ادامه دارد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 8 صبح دوشنبه یکم شهریور امسال، مردی به کلانتری شهرک ولی‌عصر تهران تلفنی اطلاع داد در خانه همسایه‌شان درگیری رخ داده و ساکنان آنجا با داد و فریاد کمک می‌خواهند. ماموران کلانتری با حضور در آنجا و ورود به خانه با دو زن و یک مرد روبه‌رو شدند که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده‌بودند.
مجروحان به بیمارستان منتقل شدند و تحقیقات از مردی میانسال که شاهد درگیری بود، آغاز شد. او دامادش را به عنوان ضارب معرفی کرد و گفت: دامادم در مبل‌سازی کار می‌کرد. مدتی بود به رفتارهای دخترم شک داشت و به او سوءظن پیدا کرده‌بود . ساعت ۶ صبح دوشنبه به ما زنگ زد و خواست برای حل مشکلات‌شان به خانه آنها برویم. من و همسرم راهی خانه‌شان شدیم. با او حرف زدیم اما کوتاه نمی‌آمد و همچنان می‌گفت دخترمان زندگی اش را به هم ریخته‌است. دخترم هر چه می‌گفت میان او و مرد دیگری رابطه‌ای نیست، دامادم قبول نمی‌کرد. بعد از دخترم خواست به آن مرد زنگ بزند تا به خانه‌مان بیاید. دخترم هم برای پایان دادن به این شک قبول کرد و آن مرد ساعتی بعد به آنجا آمد. دامادم با دیدن او به سمتش حمله کرد و با چاقو چند ضربه به مرد جوان زد. بعد هم به جان دختر و همسرم افتاد و آنها را زخمی کرد. خواستم مانع او شوم که فرار کرد.
تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا این‌که زن جوان به دلیل شدت جراحات تسلیم مرگ شد و همسر فراری او به اتهام قتل تحت تعقیب قرار گرفت.
رحیم دشتبان، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران در این باره به جام‌جم گفت: تلاش پزشکان برای نجات دو زخمی دیگر که در بیمارستان بستری هستند، ادامه دارد.