تغییر مسیر

تغییر مسیر

دومین قسمت مجموعه اکشن و کمیک‌استریپی «ونوم» که مدتی قبل دوباره زمان نمایش عمومی خود را تغییر داده و آن را به زمانی دورتر منتقل کرد، ظاهرا پشیمان شده و با تغییر مجدد زمان اکران عمومی، تاریخ نمایش را دوباره جلوتر آورده است! شرکت فیلمسازی سونی برای پنجمین بار زمان اکران عمومی «ونوم: بگذار اجساد باشد» را تغییر داد و البته این بار آن را جلوتر آورده است و نه عقب‌تر. مدیران سونی در اقدامی تعجب‌برانگیر اعلام کردند این فیلم در تاریخ اول اکتبر راهی سالن‌های سینماهای خواهد شد. این همان تاریخی است که سونی قبل از این، یک‌بار دیگر هم برای اکران عمومی ونوم 2 انتخاب کرده بود.
اما ادامه کووید ــ 19 و موضوع عدم علاقه تماشاگران سینما به حضور در سالن‌های نمایش، مدیران این شرکت را مجاب کرده بود که باید زمان نمایش عمومی را به عقب بیندازند. سونی تاریخ‌های ژوئن، سپتامبر و حتی 15 اکتبر را هم برای زمان اکران عمومی فیلمش اعلام کرد. اهل فن ابراز امیدواری می‌کنند که این بار آخرین دفعه‌ای باشد که تاریخ نمایش عمومی ونوم 2 تغییر می‌کند! همین اهل فن عقیده دارد استقبال بسیار خوب تماشاگران از «شنگ چی و افسانه حلقه‌ها»ی شرکت مارول و شرکت والت دیزنی، باعث شده تا مدیران سونی زمان نمایش عمومی ونوم 2 را جلوتر بیاورند.
اندی سرکیس، کارگردان دومین قسمت ونوم است که بعد از موفقیت بالای مالی و انتقادی پیش‌بینی نشده نسخه اصلی در سال 2018 در دستور کار تولید قرار گرفت. فروش جهانی دور از انتظار 855 میلیون دلار ونوم در آمریکا و بقیه کشورهای دنیا، مدیران سونی را به فکر آن انداخت که این اکشن ابرقهرمانانه غیرمتعارف را تبدیل به فیلمی دنباله‌دار کنند. تام هاردی در فیلم نقش روزنامه‌نگاری را دارد که میزبان یک موجود بیگانه فضایی در جسمش می‌شود. این بیگانه فضایی روزنامه نگار را وادار به انجام کارهایی می‌کند که مقامات دولتی را علیه او می‌شوراند./ ددلاین