فراخوان جشنواره ایده‌ها و استارت‌آپ‌های برتر

فراخوان جشنواره ایده‌ها و استارت‌آپ‌های برتر

نخستین دوره از جشنواره ایده‌ها و استارت‌آپ‌های برتر آی آر اكسپو در حوزه‌های گردشگری، میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و هنرهای سنتی برگزار می‌شود.
در فراخوان این جشنواره از فعالان حوزه‌های مرتبط برای ثبت‌نام در این رویداد بین‌المللی دعوت شده است. این جشنواره كه در طول برپایی جشنواره جهانی اكسپو ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد، قصد دارد با شناسایی موفق‌ترین استارت‌آپ‌ها و انتخاب كارآمدترین ایده‌ها با قابلیت تجاری‌سازی در حوزه‌های گردشگری، میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، مسیر رشد و توسعه كسب‌وكارهای نوآور را فراهم و از فرصت اكسپو ۲۰۲۱ برای معرفی ظرفیت‌های نسل جوان و نوآور كشور به جامعه جهانی استفاده كند.
جشنواره ایده‌ها و استارت‌آپ‌های برتر آی آر اكسپو در دو شاخه ایده‌ها (كارآفرینان حوزه‌های مرتبط، از صاحبان ایده تا مرحله MVP) و استارت‌آپ‌ها (كسب‌وكارهایی كه فعالیت تجاری خود را آغاز كرده‌اند) برگزار می‌شود. ملاك‌های‌اصلی در این جشنواره، ظرفیت‌های تجاری، میزان بهره‌مندی نوآوری و فناوری‌های نوین در كسب‌وكارها، امكان جذب سرمایه و تناسب فرهنگی و اجتماعی ایران خواهد بود و عموم افرادی كه به حوزه میراث‌فرهنگی علاقه داشته یا كسب‌وكار استارت‌آپی در این حوزه راه‌اندازی كرده‌اند، می‌توانند در این رویداد ثبت‌نام كنند. این رویداد با همراهی سازمان جهانی یونیدو و تحت نظارت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دو مرحله برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای دریافت فرم ثبت‌نام فراخوان جشنواره می‌توانند به نشانی saba.co.com/expohotels مراجعه كنند و تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ برای شركت در این رویداد بین‌المللی فرصت دارند./ جام‌جم دیلی