بدون تیتیر

بدون تیتیر

 رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ جزئیات درگیری مسلحانه میان ماموران و مجرمان در بزرگراه همت را تشریح کرد. سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در این‌باره گفت: در ساعات پایانی پنجشنبه شب، ماموران گشت کلانتری باغ‌فیض هنگام گشتزنی در محدوده بزرگراه شهید همت بودند که به خودروی پژو پارس با سه نفر سرنشین مشکوک و برای بررسی موضوع به خودرو نزدیک شدند. سرنشینان خودرو به محض مشاهده ماموران، اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند که در این موقع ماموران پلیس نیز اقدام متقابل را آغاز کردند و سه متهم از اتومبیل‌شان پیاده شده و پا به فرار گذاشتند. متهمان پس از پیاده شدن از خودرویشان با زورگیری، خودروی سواری پژو ۲۰۷ را از یکی از شهروندان گرفته و از محل متواری شدند. در جریان تیراندازی رخ داده میان پلیس و مجرمان یک نفر از متهمان زخمی شد. یکی از ماموران پلیس هم مجروح و تحت درمان است. چهار قبضه سلاح جنگی و هفت تیغه خشاب سلاح کلاشینکف از آنها کشف شد.
  زن 29 ساله 5 قلوهایش را در بیمارستان حضرت زینب (س) شیراز به دنیا آورد.
دکتر فاطمه‌السادات نجیب، رئیس بیمارستان حضرت زینب (س) شیراز در این‌باره گفت: این زن ۲۹ ساله اهل جویم لارستان است. او پیش از این یک پسر داشت و در دومین زایمان خود پنج‌قلو باردار بود که بعد از بستری شدن در بیمارستان، فرزندانش که یک دختر و چهار پسر هستند را به سلامت به دنیا آورد. وزن بچه‌ها از یک تا یک کیلو و 500 گرم است.
  نماینده مجلس از سرباز وظیفه‌شناس راهور رسما عذرخواهی کرد. علی‌اصغر عنابستانی، نماینده مجلس شورای اسلامی که چندی پیش به‌دلیل تخلف و نادیده گرفتن قانون و همچنین تعدی به سرباز راهور به مجازات حبس محکوم شده بود، با حضور در محل کار سرباز در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، از نیروی انتظامی و سرباز راهور عذرخواهی کرد.
  مدیریت بحران فرمانداری کرج از غرق شدن ۳ نوجوان در آبگیر بیلقان خبر داد. جعفری دیروز در این‌باره گفت: سه پسر ۱۵ تا ۱۷ ساله به آبگیر بیلقان رفته بودند. آنها با وجود آن‌که در حالت عادی نبودند‌، اقدام به شنا کردند و در حال غرق شدن بودند که با تلاش  امدادگران آتش‌نشانی دو نفر زنده از آب خارج شدند اما نفر سوم فوت شد.
  تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه پلیس با یگ گروه چهار نفره از سارقان منجر به کشته شدن یکی از متهمان شد. سرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد استان همدان دیروز در این‌باره گفت: ماموران شهرستان اسدآباد ساعت 4 صبح شنبه هنگام گشتزنی به خودروی نیسان در سه‌راهی «چشمه قنداب» مشکوک شده و به راننده دستور توقف دادند که او بدون توجه به اخطارهای پلیسی به فرارش ادامه داد. در جریان این تعقیب و گریز، سارقان وارد اراضی کشاورزی محدوده روستای «پل شکسته» شده و به سمت پلیس شلیک کردند. ماموران به تیراندازی متقابل پرداختند و یکی از متهمان هدف شلیک گلوله قرار گرفت و زخمی شد. او بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرد. این در‌حالی بود که خودروی‌شان توقیف و سه همدست سارق فوت شده بازداشت شدند. یک قبضه سلاح(کلاشینکف) و یک قبضه سلاح کمری نیز از آنها کشف شد. تحقیق از متهمان دراین‌باره ادامه دارد.
  تصادف سه دستگاه خودرو در جاده بهبهان به گچساران منجر به مرگ چهار نفر شد. دیروز سه دستگاه خودروی سمند، پژو ۴۰۵ و کامیون کشنده اسکانیا با یکدیگر تصادف کردند. در این حادثه یک مرد، دو زن و یک دختر ۱۲ ساله فوت شدند.
  تصادف رانندگی در آزاد‌راه زنجان‌- قزوین، منجر به مرگ سه مرد افغان و مصدومیت سه نفر دیگر شد. این تصادف ساعت ۱۰ شنبه بیستم شهریور امسال رخ داد و باعث شد که دو نفر در دم فوت کنند. راننده ایرانی خودروی سمند همراه سه افغان دیگر مصدوم و راهی بیمارستان شدند که یکی از مصدومان افغان در آنجا فوت شد و تعداد قربانیان به سه نفر رسید.
  غواصان سازمان آتش‌نشانی همدان جسد دو نوجوان را که در سد اکباتان افتاده بودند‌، یافتند. عصر جمعه نوزدهم شهریور امسال‌، غرق شدن دو نوجوان در سد اکباتان استان همدان به نیروهای امدادی گزارش شد و غواصان آتش‌نشانی برای یافتن آنها به محل اعزام شدند. پس از ساعاتی عملیات اکتشاف جسد دو پسر 17 ساله که غرق شده بودند در نزدیکی سد کشف شد.