نسخه Pdf

هانامی کوجی

هانامی کوجی

تعداد بازیکن: 2 نفر زمان بازی: 15 تا 30 دقیقه

گیشا، خیابان مشهوری در پایتخت هانامی کوجی است. از سوی دیگر گِیشا به زنان هنرمندی گفته می‌شود که بعد از سال‌ها تمرین به مهارت بالایی رسیده‌اند و موردتوجه، تحسین و احترام هستند.
 در این بازی شما باید بتوانید با ابزارهایی که در اختیاردارید، توجه گیشاها را جلب کنید و کارت آنجا را به دست بیاورید. برنده بازی کسی است که یا چهار کارت گیشا به دست بیاورد یا به امتیاز 11 برسد.
هانامی کوجی، نامزد بهترین بازی دو نفره در سال 2016 بوده و در رده‌های بالای بهترین بازی‌های خانوادگی هم قرارگرفته است. مکانیسم بازی‌های نامی کوجی بیشتر مبتنی بر مدیریت کارت و داشتن استراتژی مناسب است و باید حواس‌تان باشد در هر دور نوبت‌تان چه کارتی را بازی می‌کنید. در اینجا تمام آن چیزی که شما و حریف‌تان در اختیاردارید، کارت است و با توجه به قابلیت‌هایی که این کارت‌ها دارند بازی انجام می‌گیرد.
هفت کارت گیشا وجود دارد که همه آنها در وسط قرار می‌گیرند. هر کارت با توجه به خصوصیات و عددی که روی آن نوشته‌شده، کارت ابزار مرتبط با آن را هم دارد. شما در نوبت خود کارت‌هایی را بازی می‌کنید.
 روی کارت‌ها امتیاز مربوط به آن نوشته‌شده که نشان‌دهنده تعداد کارت ابزار هم هست. در بازی چهار نشان عملیات وجود دارد که کارت‌های ابزار با توجه به آنها اجرا می‌شود: محرمانه، هدیه،
غیرتجاری، تبادل.

ضمیمه قفسه کتاب