از شوخی و خنده تا صحبت‌های در گوشی

فضای شاد اردوی تیم ملی در آستانه بازی امشب

از شوخی و خنده تا صحبت‌های در گوشی

  تیم‌ملی ایران امشب در ادامه رقابت‌های جام‌جهانی به مصاف سوریه می‌رود. در صورت برد ملی‌پوشان را تا حدود زیادی به جام‌جهانی می‌رساند چون اختلاف امتیازی خوبی ایجاد می‌کند. با این حال روی کاغذ رقبا هم شانس دارند و برای گرفتن جشن اصلی باید منتظر بازی عراق در آزادی ماند. آخرین حرف‌ها و آخرین اتفاقات در اردوی تیم نشان می‌دهد همه چیز برای برد امروز ایران مهیاست.
فضای شوخی و خنده
بازیکنان تیم‌ملی رفاقت نزدیکی دارند و این به خوبی در تمرینات مشخص است. مثلا در تمرین روز یکشنبه بازیکنان تا جا داشت به شوخی یکدیگر را کتک زدند. سیاوش یزدانی مدافع استقلال که در آقا وسط بازنده شد، حسابی از دست بازیکنان کتک خورد. مهدی قائدی هم بی‌نصیب نماند و مجبور شد از سردار، قلی‌زاده و دیگر بازیکنان کتک بخورد. اسکوچیچ از جو تمرین راضی بود. مهدی قائدی که خودش از شوخی‌ها به خنده  افتاده بود، می‌گفت: «ان‌شاءا... تلافی می‌کنم.»
صحبت‌های آزمون و اسکوچیچ
سرمربی تیم‌ملی در روزهای اخیر با بازیکنانی چون سردار و بیرانوند زیاد صحبت کرده است. علیرضا در بازی لبنان اشتباه محاسباتی داشت و گل خورد. اسکوچیچ در تمرینات اخیر تلاش کرده تا به شخصه با بیرانوند حرف بزند و او را از نظر ذهنی آماده‌تر کند. از سویی در خط حمله هم فشار زیادی به سردار می‌آید، به همین خاطر ممکن است اسکوچیچ در بازی سوریه از دو مهاجم استفاده کند. سردار با سرمربی تیم‌ملی در تمرین روز یکشنبه جلسه‌ای سرپایی داشت و در این باره صحبت کردند.
پرونده اسکوچیچ
فقط یک نگرانی در تیم‌ملی وجود دارد و آن گزارش ناظر بازی لبنان علیه اسکوچیچ است. پرونده او در حال حاضر به کمیته انضباطی رفته و مورد بررسی قرار گرفته است. این احتمال وجود دارد رای این پرونده قبل از بازی برگشت ایران و عراق اعلام شود. فدراسیون در تلاش است و پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام داده. هنوز اسکوچیچ از خود دفاع نکرده و منتظر درخواست کمیته انضباطی کنفدراسیون است.
سوریه را می‌بریم
علیرضا جهانبخش و دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم‌ملی بازی سوریه را از دست داده‌اند. این دو از روی سکو نظاره‌گر مسابقه خواهند بود. جهانبخش در روزهای اخیر هم اختصاصی تمرین می‌کند. اسکوچیچ هم تلاش کرده هر چه بوده، در تمرینات به بازیکنان بگوید. امروز بیشتر ماریو تات لب خط خواهد رفت و کریم باقری و هاشمیان هم به او کمک می‌کنند. علیرضا جهانبخش ستاره غایب تیم‌ملی می‌گوید: «من مطمئن هستم که تیم‌ملی بازی امروز را می‌برد و دوباره به صعود نزدیک‌تر می‌شویم. با بردی که مقابل لبنان به دست آوردیم نشان دادیم هیچ چیز در تیم‌ملی اتفاقی نبوده و ما یک تیم قدرتمند هستیم که می‌توانیم لحظه به لحظه شرایط مسابقه را تغییر دهیم.»