بلیت تهران-قطر چند؟!

بلیت تهران-قطر چند؟!

بازار سفرهای یک‌روزه به قطر برای تماشای بازی‌های جام‌جهانی داغ است و شرکت‌های هواپیمایی قصد دارند با استفاده از این فرصت، درآمد خوبی کسب کنند. در طول یک‌سال گذشته بارها و بارها در این باره اظهارنظر شده و هر بار مسئولان وعده جدیدی داده‌اند.

به تازگی حمید سجادی، وزیر ورزش اعلام کرد با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته هزینه بلیت رفت و برگشت به قطر 11میلیون تومان خواهد بود. او گفت: «البته این رقم را یک شرکت خارجی داده ولی آخرین دستاورد سفر وزیر راه و شهرسازی به قطر این بوده که بلیت پنج میلیون تومانی برای پرواز جام جهانی در نظر گرفته شود.» 
برای اطلاع از صحت حرف‌های وزیر ورزش فقط لازم است در سایت‌های خرید بلیت هواپیما چرخی بزنید تا متوجه شوید ارزان‌ترین بلیت رفت و برگشت به قطر حدود 23 میلیون تومان است، آن هم با پروازی که یک توقف در ترکیه دارد. بنابراین تا این لحظه وعده مسئولان درست از آب درنیامده است. 
درباره قیمت بلیت کیش به قطر هم ادعاها نادرست بوده است. در حالی که اعلام شد با هشت میلیون می‌توان بلیت رفت و برگشت را تهیه کرد اما در سایت‌های پروازی رقم چیز دیگری است. تهیه بلیت رفت و برگشت برای تماشای بازی انگلیس در روز 29 آبان، 21 میلیون و 670 هزار تومان آب می‌خورد. برای دیدار ولز هم باید 27 میلیون و 580 هزار تومان بدهید!