نسخه Pdf

رابط کاربری جدید شیائومی بدون تبلیغ خواهد بود

رابط کاربری جدید شیائومی بدون تبلیغ خواهد بود

با نزدیک‌تر شدن تاریخ انتشار MIUI 14، ظاهرا ویژگی‌های جدیدی برای اندروید شیائومی به بیرون درز کرده است. تغییرات گزارش شده باید به MIUI 14 کمک کند تا فضایی را که در دستگاه‌های پشتیبانی شده اشغال می‌کند، کاهش دهد. به‌نظر می‌رسد حذف تبلیغات در نرم‌افزار MIUI مدت زیادی طول کشیده است، زیرا حتی MIUI 13 دارای ویژگی‌های تبلیغاتی است.

طبق گزارشی از چین، MIUI 14، ظاهرا 19 نوامبر عرضه خواهد شد. تاریخ انتشار MIUI 14 احتمالا همزمان با عرضه طیف جدیدی از تلفن‌های هوشمند شیائومی خواهد بود که در این مورد باید سری Xiaomi 13 باشد. برخی از ویژگی‌های این اندروید قبلا فاش شده است اما به نظر می‌رسد تغییرات بزرگ دیگری در راه است که دارندگان تلفن‌هایی را که از آخرین نرم‌افزار MIUI پشتیبانی می‌کنند، خوشحال می‌کند.
در ابتدا، گزارش شده است که MIUI 14 دارای تبلیغات نخواهد بود. یکی از راه‌هایی که شیائومی توانست به سرعت رشد کند و در عین حال رقابتی باقی بماند، استفاده از تبلیغات در سیستم عامل MIUI خود بود. طرفداران یاد گرفتند که تبلیغات را تحمل کنند زیرا آنها گوشی‌های هوشمند مقرون به‌صرفه شیائومی، ردمی و پوکو را خریداری می‌کردند که مشخصات مشابهی را برای دستگاه‌های بسیار گرانتر از رقبای سرشناس ارائه می‌کردند. با این حال، ظاهرا فضایی برای تبلیغات در MIUI 14 وجود ندارد. ثانیا در چیزی که به نظر می‌رسد یکی دیگر از تلاش‌های شیائومی برای قابل قبول‌تر کردن دستگاه‌های پریمیوم خود برای کسانی است که ممکن است در گذشته خریدی را انجام نداده‌اند، ظاهرا MIUI 14 بدون نرم‌افزارهای زیاد ازپیش‌نصب شده خواهد بود. فراتر از برنامه‌های خود شیائومی و نرم‌افزارهای معمولی اندروید/گوگل، گوشی‌هایی که MIUI 14 روی آنها اجرا می‌شوند ظاهرا از وجود تعداد زیادی برنامه‌های شخص ثالث ازپیش نصب‌شده اضافی در امان خواهند بود.
سایر تغییرات جزئی MIUI 14 که در همان گزارش ذکر شده است شامل حالت پوشه بزرگ برای کمک به تعامل بین دستگاه و صفحه نمایش دسکتاپ و نیز ارتقاهای متعدد در ابزارهایی مانند ساعت، برنامه آب و هوا و ابزار تقویم است. برخی از سری‌های اصلی گوشی‌های هوشمند که انتظار می‌رود از MIUI 14 (همراه با سری آتی شیائومی 13) پشتیبانی کند شامل سری شیائومی Mi 11 و Xiaomi 12، سری‌Redmi K40 و K50 و تلفن‌های POCO F3 و F4 است.