نسخه Pdf

جاسوس در اردوی ایران

جاسوس در اردوی ایران

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی کلا خوشش نمی‌آید بعضی از اخبار مهم تیم به بیرون درز کند به همین دلیل سختگیری زیادی به خرج می‌دهد. او همیشه تلاش می‌کند تا فضای تیم را بسته نگه دارد و اخبار را از کانال تیم رسانه‌ای بیرون بدهد اما حتی سختگیری‌های او هم باعث نشده خبرنگاران ایرانی نتوانند به اخبار مهم تیم دست یابند.

8ساعت قبل از بازی ایران و انگلستان یکی از سایت‌های خبری جزئیات ترکیب تیم‌ملی را بدون حتی یک اشتباه فاش کرد. کی‌روش بعد از مسابقه چیزی در این باره نگفت ولی دیروز در جمع خبرنگاران خطاب به خبرنگار این سایت با کنایه  گفت: «شما کار خوبی انجام دادید. شما کارتان را خوب انجام دادید، چرا که ترکیب را ساعت‌ها قبل از بازی در صبح اول وقت اعلام کردید. این به ما کمک می‌کند بدانیم یک نفر از داخل تیم جاسوس است و به شما کمک می‌کند. همه رسانه‌های ایرانی اینجا هستند! اما فقط شما این کار را انجام دادید. شما یک قهرمان بزرگ هستید.»
بعد از جام ملت‌های 2015 استرالیا این برای دومین‌بار است که کی‌روش سفت و سخت دنبال پیدا کردن جاسوس تیم‌ملی افتاده است. یکی از مسئولان تیم در این باره به جام‌جم می‌گوید: «کی‌روش همیشه جانب احتیاط را رعایت می‌کند. درست است که ما کنار تیم هستیم ولی از ترکیب اصلی خبر نداریم.»  تنها کسانی که از ترکیب اصلی خبر دقیق دارند بازیکنان و اعضای کادر فنی هستند. کی‌روش هم مشکوک است که مبادا بازیکنی خبر ترکیب را لو داده باشد. این‌که او چه اقدامی خواهد کرد هنوز مشخص نیست ولی قطعا به سادگی از کنار این موضوع نمی‌گذرد. او فرضیه محکمی برای این اتفاق دارد؛ او گفته: «وقتی یک سایت ایرانی 8 ساعت قبل از بازی از ترکیب ما اطلاع داشته، انگلیسی‌ها قطعا خیلی زودتر ترکیب ما را می‌دانستند. این برایم تعجب‌آور است.» 
او دیروز از مسئولان خواست تا در زمان برگزاری تمرینات بیشتر مراقب باشند. زمین تمرینی ایران با این‌که دور تا دور آن را پوشانده‌اند اما آنقدرها هم که باید بسته نیست. کی‌روش پس از شکست مقابل انگلیس به همه چیز مشکوک شده و اطمینان دارد اتفاقاتی در جریان است.