نسخه Pdf

سلسائوی همیشه مدعی وارد می‌شود!

برزیل - صربستان

سلسائوی همیشه مدعی وارد می‌شود!

برزیل جام جهانی 2022 قطر را با بازی مقابل صربستان آغاز خواهد کرد، برزیلی ها یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در هر دوره به حساب می‌آیند اما تیته از بازیکنانش خواسته که مغرور نشوند و از ناکامی‌های دوره‌های قبل عبرت بگیرند.

سلسائو رکورد 5 قهرمانی در جام جهانی را یدک می‌کشد، گرچه آنها از سال 2002 - زمانی که آلمان را 2 بر صفر در فینال شکست دادند - دیگر رنگ این جام را ندیده‌اند. از آن زمان، برزیل تنها یک بار به نیمه نهایی رسیده‌است و سه بار در مرحله یک چهارم نهایی حذف شده است، چهار سال پیش حذف آنها به دست بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی رقم خورد. اما تیته این بار امیدوار است نتیجه‌ای بهتر از حضور در یک چهارم نهایی کسب کند. برزیل تنها تیمی است که از زمان شروع مسابقات جام جهانی در سال 1930 در تمام دوره‌ها حاضر بوده و شرکت کرده و این بیست و دومین حضور آنها در عرصه جهانی است. 
غول‌ آمریکای جنوبی در 15 بازی قبلی خود در مرحله گروهی شکست نخورده‌ است. برزیلی‌ها از این 15 بازی 12 بازی را با برد پشت سر گذاشته‌اند و ازسال 1982 تا به حال به عنوان تیم صدر‌نشین به مرحله بعد صعود کرده‌اند. از سوی دیگر صربستان از زمان استقلال، در سه دوره از جام‌جهانی حضور داشته که هر سه دوره در مرحله گروهی حذف شده و از 9بازی آخر خود در این جام 7 بازی را واگذار کرده‌اند. اما فراموش نکنیم آنها برای رسیدن به جام‌جهانی در 8بازی مقدماتی شکست نخوردند. برزیل در هر دو دیدار قبلی خود با صربستان پیروز شده است و آخرین برد آنها به بازی مرحله گروهی جام جهانی گذشته باز می‌گردد که با برد 2 بر صفر برزیلی ها همراه بود. 
ابررایانه‌ها به تیم استویکوویچ شانس 14.3درصدی برای شکست برزیل می‌دهد. در همین حال، احتمال پیروزی برای سلسائو 65.6 درصد است و تساوی 20.1درصد پیش‌بینی می‌شود.
ضمیمه چار دیواری