نسخه Pdf

رخ به رخ

رخ به رخ

ولزی‌ها که بعد از 64 سال برای دومین‌بار به بازی‌های جام‌جهانی رسیده‌اند، اصلا دوست ندارند ماجراجویی‌شان در مهمترین تورنمنت فوتبالی دنیا به همین زودی‌ها تمام شود.

آنها برای تحقق این رویا بیش از همه روی کاپیتان‌شان گرت بیل حساب کرده‌اند. گرچه بیل با سال‌های درخشانش در رئال مادرید فاصله گرفته، اما مردم این کشور می‌دانند که او به خوبی می‌تواند دیگر شاگردان راب پیج را در زمین رهبری کند. او در بازی با آمریکا تنها گل تیمش را از روی نقطه پنالتی زد و در بازی فردا هم امید اول تیمش برای گلزنی است.

​​​​​​​در سه سال اخیر هر خبری که از لژیونرهای فوتبال ایران در رسانه‌های ورزشی آورده می‌شد، بدون شک درخشش و گلزنی مهدی طارمی پای ثابت این خبرها بود. او پس از ترک فوتبال قطر و ورود به فوتبال پرتغال، چنان پیشرفتی داشته که کمتر کسی تصورش را می‌کرد. گلزنی‌های متعدد او در لباس تیم‌های ریو‌آوه و پورتو موجب شده او طی چند سال اخیر مرد اول فوتبال باشگاهی پرتغال باشد. مهدی در بازی با انگلیس و با دو گلی که به یکی از بهترین دفاع‌های فوتبال اروپا زد، بار دیگر نشان داد تا چه اندازه می‌تواند برای هر تیمی گره‌گشا باشد. طارمی تا همین جا با دو گلی که به انگلیس زده به تنها بازیکن تاریخ ایران تبدیل شده که در جام‌های جهانی این تعداد گل زده است. حال گلزنی او در بازی مقابل ولز می‌تواند او را تا سال‌ها دست‌نیافتنی کند.
ضمیمه نوجوانه
تیتر خبرها