نسخه Pdf

شیرهای اطلس علیه لاروخا

اسپانیا- مراکش

شیرهای اطلس علیه لاروخا

اگر اسپانیا می‌خواهد رنگ مرحله یک چهارم نهایی را ببیند باید از اشتباهاتی که در استادیوم اجوکیشن داشت درس بگیرد.

وقتی در بازی چهارشنبه، موراتا گل اول را زد، اسپانیا در جدول آنلاین به صدر رفت، اما گل‌های ریتسو دوان و آئو تاناکا به آبی‌های سامورایی کمک کرد تا حریفان خود را به طرز خیره‌کننده‌ای پشت سر بگذارند.
​​​​​​​
برای سه دقیقه باورنکردنی، با پیش افتادن کاستاریکا مقابل مانشافت، حتی اسپانیا تیمی بود که همراه با آلمان در مرحله گروهی حذف می‌شد. اسپانیا هفت بازی در جام‌جهانی شکست نخورده بود (وقت‌های معمول بازی) طعم باخت را چشید و البته به لطف برد آلمان جان سالم به در برد. اسپانیا 2489 پاس در مرحله گروهی به نام خود زد که بیشترین تعداد پاس آنها در یک تورنمنت در تاریخ است (از سال 1966)، در حالی که تعداد 969 پاس آنها در برابر ژاپن یک رکورد برای تیم بازنده در مسابقات بود.

نکات کلیدی بازی 

 مراکش برای دومین بار در تاریخ به مرحله حذفی این رقابت ها راه یافته است. آنها آخرین بار در سال 1986 به مرحله یک هشتم نهایی راه یافتند و یک بر صفر  
مقابل آلمان شکست خوردند.
 اسپانیا سال 2018 نیز به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد اما پس از تساوی یک بر یک مقابل روسیه در ضربات پنالتی حذف شد. 

اسپانیا برای اولین بار در مرحله حذفی جام‌جهانی با یک تیم آفریقایی دیدار خواهد کرد.

 شیرهای اطلس امروز به دنبال تکه‌ای از تاریخ نیز هستند، زمانی که می‌توانند طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری یک تیم آفریقایی در جام‌جهانی را به نام خود بزنند. آنها در حال حاضر با رکورد پنج بازی کامرون بین سال‌های 1982 و 1990 برابری می‌کنند.

ایمان  گودرزی - گروه ورزش