نسخه Pdf

دام‌سیاه برای رانندگان‌زن

دام‌سیاه برای رانندگان‌زن

اعتماد رانندگان زن به مرد موتورسوار، سرنوشت شومی را برای آنها رقم می زد. مرد شیطان صفت با اینکه با مجازات مرگ رو به رو شده اما کابوس آزارهای او از ذهن قربانیان پاک نمی شود.

سه سال از دستگیری این متهم می گذرد. تحقیقات پلیسی در این رابطه با شکایت سریالی رانندگان زن از مرد موتورسواری آغاز شد. بررسی‌های پلیسی نشان داد، قربانیان، رانندگانی بودند که به‌تازگی ماشین خریده بودند. آنها هنگام رانندگی در بزرگراه‌های تهران با اخطار جوان موتورسواری درباره آتش گرفتن خودرو رو‌به‌رو شده و بعد در حاشیه بزرگراه توقف کرده بودند. بعد از پایین آمدن از خودرو پسر موتور‌‌سوار به آنها حمله کرده و نقشه شیطانی‌اش را اجرا کرده بود.
یکی از شکات در تحقیقات گفت: «من با خانواده‌ام زندگی می‌کنم و مجرد هستم. مدتی قبل یک ماشین شخصی خریدم و با ماشین به محل کارم رفت‌وآمد می‌کردم، چهار روز مانده به پایان سال ۹۸ داشتم از محل کارم برمی‌گشتم و اتوبان همت هم خیلی شلوغ بود. موتورسواری به من نزدیک شد و گفت ماشینم دود می‌کند و آتش گرفته است. خیلی ترسیدم. مرد موتورسوار با هدایت دست، من را به سمت گاردریل کشاند تا کمک کند، وقتی به گوشه آمدم، به من گفت که از ماشین پیاده شوم و به فضای سبز بروم، چون ممکن است ماشین منفجر شود، بعد به من نزدیک شد و مورد آزار و اذیت قرار داد. خودم را به‌زور به کلانتری رساندم و بعد هم به پزشکی قانونی فرستاده شدم که تعرض به من مورد تأیید قرار گرفت.»
تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این‌که یکی از قربانیان توانست از دست او فرار کند و با کمک راننده‌های عبوری متهم را دستگیر کند. 
در ادامه تحقیقات مشخص شد متهم به هفت زن با همین روش تعرض کرده است. وقتی وی مورد بازجویی قرار گرفت به تعرض به زنان اعتراف کرد و شاکی‌ها در مواجهه حضوری او را شناسایی کردند. پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. در جلسه رسیدگی شکات به تشریح جنایت سیاه متهم پرداختند اما او منکر اتهامش شد. پس از بررسی پرونده، قضات وارد شور شده و حکم به اعدام متهم دادند.

هشدار  
رانندگان زن زمانی که به تنهایی در حال رانندگی هستند باید مراقب شگردهای رانندگان برای سرقت و اخاذی باشند. این افراد با شناسایی رانندگان خودروهای مدل بالا با ایجاد تصادف ساختگی خودرو را متوقف کرده و از رانندگان زن اخاذی کرده یا خودرویشان را به سرقت می برند. گاهی نیز مانند این متهم نقشه شیطانی را اجرا می کنند. برای اینکه در دام این مجرمان گرفتار نشوید در صورت مشاهده موارد مشکوک به هیچ عنوان از خودرو پیاده نشده و درها را قفل کرده و با پلیس تماس بگیرید. همچنین با مشاهده ماموران به سمت آنها رفته و کمک بگیرید.