نسخه Pdf

نوآور

نوآور

Oneplus
شارژر سریع با دو  ورودی 100 واتیِ وان پلاس در راه است

وان پلاس به تدریج شروع به عرضه محصولات دیگری به غیر از گوشی‌های هوشمند کرده است. این شرکت اخیراً مانیتور خود را در هند راه‌اندازی کرده و قبلاً محصولات متمایز زیادی مانند هدفن و تلویزیون TWS را روانه بازار کرده است. این محصول به طور رسمی برای بازار چین تایید شده و ممکن است شاهد عرضه محصول در بازارهای جهانی باشیم. وان پلاس برای اولین بار شارژر سوپر فلش دو پورت 100واتی را معرفی می‌کند. این شارژر، شارژ سریع PD را تا 65وات ارائه می‌دهد. شایعاتی وجود دارد که شارژر جدید از طراحی رابط دوگانه تایپ‌سی و یواس‌بی‌ای استفاده می‌کند. به دلیل این، می‌توان به طور همزمان از هر دو پورت استفاده کرد. این گجت همچنین از نسخه با طول عمر شارژ فوق‌العاده فلش ۱۰۰واتی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، دارای مکانیسم شارژ سریع 65 واتی است. می‌توانید از شارژر برای شارژ تقریباً تمام دستگاه‌های سازگار خود مانند لپ‌تاپ، TWS و تلفن‌های هوشمند استفاده کنید. علاوه بر این، گزارش‌هایی نیز وجود دارد که ادعا می‌کند این شارژر با در نظرگرفتن مشخصات گوشی‌های هوشمند آینده وان‌پلاس ساخته شده است.

Asus
 دسته بازی  جدید ایسوس هم معرفی می‌شود
ایسوس در اواخر سال جاری یک دسته بازی رایانه شخصی ایکس‌باکس جدید را عرضه می‌کند که دارای صفحه نمایش OLED داخلی و مجموعه‌ای از گزینه‌های اتصال برای رایانه شخصی است. این دسته بازی دارای یک صفحه نمایش OLED کوچک 1.3اینچی در بالای دکمه Xbox است که انیمیشن‌های سفارشی، وضعیت باتری یا میکروفون و موارد دیگر را نمایش می‌دهد. صفحه نمایش (رزولوشن128 در40) تا حد زیادی برای تعویض پروفایل‌ها در طول بازی یا برای بررسی وضعیت شارژ یا میکروفون، جفت‌شدن بلوتوث و اجرای متن یا تصاویر پس‌زمینه متحرک استفاده می‌شود. دو دکمه در بالای آن از تعویض پروفایل دسته بازی در طول بازی پشتیبانی می‌کند، نقشه‌برداری مجدد دکمه، حساسیت جوی استیک و حالت‌های ماشه همگی با برنامه Armoury-Crate رایانه شخصی ایسوس قابل تنظیم هستند. همچنین چهار دکمه قابل برنامه‌ریزی در عقب، قفل ماشه و یک پد D دایره‌ای وجود دارد. این همچنین اولین دسته بازی دارای مجوز Xbox با اتصال سه‌حالته است. در حالی که دارای ویژگی‌های طراحی‌شده توسط برند Xbox است، ایسوس آن را به عنوان یک دسته بازی رایانه شخصی حرفه‌ای توصیف می‌کند. این می‌تواند به آن معنی باشد که بسیاری از ویژگی‌های حرفه‌ای فقط به طور کامل روی رایانه شخصی کار می‌کنند.

سفر سری نوت دوازده از هند آغاز شد
شیائومی هفته پیش یک رویداد بزرگ در هند برگزار کرد که در آن اولین رونمایی سری note12 رونمایی شد. مدل‌هایی که در هند به فروش خواهد رسید، مشابه همنام‌های موجود در چین هستند. نوت۱۲ با صفحه 6.67اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120هرتز عرضه می‌شود. این دوربین دارای دو دوربین در پشت است. این گوشی در رنگ سبز یا مشکی عرضه می‌شود و قیمت آن 15هزار و 499روپیه(187دلار/175یورو) برای نسخه 128.4گیگابایتی یا  17هزار و 499روپیه(210 دلار/200 یورو) برای نسخه 6/128 گیگابایتی است. نوت۱۲ پرو همان طراحی کلی را دارد، اما در واقع کمی کوچک‌تر از برادر وانیلی خود است. چیپ‌ست دیمنسیتی 1080 و دوربین 50 مگاپیکسلی را به همراه دارد، در حالی که باتری 5000میلی‌آمپر ساعتی از شارژ 67 واتی پشتیبانی می‌کند و در رنگ‌های مشکی، آبی و صورتی عرضه می‌شود.
​​​​​​​قیمت 300دلار/285یورو برای نسخه پایه 128.6گیگابایتی، 325دلار/307یورو برای مدل میانی 128.8گیگابایتی و 340دلار / 320یورو برای نسخه‌های برتر است.
ضمیمه نوجوانه
تیتر خبرها