نسخه Pdf

آینه تناسب‌اندام VAHA S

آینه تناسب‌اندام VAHA S

مطمئنا، شما می‌توانید به ورزشگاه بروید... یا، باشگاه می‌تواند به سراغ شما بیاید. این ایده آینه تناسب اندام Vaha S است که به شما یک آینه تمام اندازه می‌دهد که می‌تواند بیش از 850 کلاس تمرینی را اجرا کند و شما را با مربیان شخصی در زمان واقعی متصل کند.

خود آینه یک صفحه نمایش لمسی 32اینچی فول اچ دی، با بلندگوهای 30 واتی و روکش فلزی برس خورده است. در حالی که بدون شک این یکی از چشمگیرترین گزینه‌های تمرین خانگی است، اما بسیار گران است. آینه به تنهایی 1195 پوند برای شما هزینه دارد و پس از آن 39 پوند در ماه برای دسترسی به کلاس‌‌ها پرداخت می‌شود.

غلتک موج Therabody
غلتک موج Therabody مدل سنتی یک غلتک فوم را می‌گیرد و مجموعه ای از فناوری را در آن قرار می‌دهد. این غلتک با استفاده از ارتعاش درمانی و بافتی به سبک موجی به رفع تمام دردهای شما کمک می‌کند.این نرم افزار دارای برنامه ای است که می‌تواند شما را در یک روال چرخشی، پنج فرکانس ارتعاشی قابل تنظیم راهنمایی کند و می‌تواند در هر نقطه از بدن که نیاز به تمرین دارد استفاده شود.

نوت بوک هوشمند قابل استفاده مجدد
نوت بوک Rocketbook هوشمند 32صفحه برای یادداشت نویسان آگاه به محیط زیست دارد که در صورت جفت شدن با خودکارهای Pilot Frixion، به راحتی با یک پارچه مرطوب پاک می‌شوند . آنها ادعا می‌کنند که اولین دفترچه یادداشت قابل استفاده مجدد در نوع خود است، به لطف کاغذ مخصوص کهنه‌شده فضایی، درست شبیه نوشتن روی یک پد سنتی است.در اندازه‌های مختلف موجود است، همچنین با برنامه Rocketbook سازگار است. این به شما امکان می‌دهد یادداشت‌های خود را اسکن کنید و سپس در ابر انتخابی شما ذخیره می‌شود، بنابراین هرگز کار خود را از دست نخواهید داد و می‌توانید به راحتی هر طرح، یادداشت و لیستی را در دراز مدت دوباره مشاهده کنید.