نسخه Pdf

AllBirds Tree Dasher 2

AllBirds Tree Dasher 2

AllBirdsیک جفت کفش است که به ویژه برای دوندگان دوستدار محیط زیست جذاب خواهد بود.

این کفش از بافت الیاف درخت اکالیپتوس، با بند کفش از بطری‌های پلاستیکی بازیافتی ساخته شده است، این کفش با ردپای کربن کوچک است. با وجود این، این کفش‌‌ها هنوز هم عملکرد راحت و طراحی سبک وزن دارند - هم برای دوندگان مسافت طولانی و هم برای دونده‌های سریع.

مجموعه لگو با کنترل برنامه LEGO
وقتی صحبت از لگو می‌شود، انتخاب‌های زیادی وجود دارد. با این حال، این مجموعه جدید LEGO Technic دارای یک ویژگی منحصر به فرد است که به برجسته شدن آن کمک می‌کند - توانایی کنترل آن از طریق یک برنامه. با این برنامه، می‌توانید وسیله نقلیه را به اطراف برانید، و هنگامی که ماشین را بر می‌گردانید (یا به دیوار برخورد می‌کنید)، یک ماشین کاملا متفاوت در زیر نشان داده می‌شود. از آنجا که ماشین لگو دارای سیستم تعلیق است، حتی می‌توانید آن را روی سطوح ناهموار برانید.

دوچرخه GoCycle   
درحال حاضر دوچرخه‌های برقی زیادی در بازار وجود دارد، اما اگر در شهری زندگی می‌کنید و دائما در قطار، اتوبوس، و از پله‌ها بالا و پایین می‌روید، استفاده از قابلیت تا کردن دوچرخه می‌تواند یک ضرورت باشد. این ویژگی کلیدی Gocycle G4 جدید است که یک دوچرخه برقی درجه یک را ارائه می‌دهد که به راحتی می‌توان آن را جمع کرد. در داخل یک موتور قدرتمند پیدا خواهید کرد و حتی یک برنامه وجود دارد که می‌توانید به آن متصل شوید که به شما امکان می‌دهد دوچرخه را از راه دور راه اندازی کنید، ببینید چقدر سریع حرکت می‌کنید، چقدر باتری باقی مانده است و موارد دیگر. با ویژگی‌های کنترل کشش، این دوچرخه در جاده‌ها، چمن‌ها و دیگر زمین‌های منحصربه‌فرد به خوبی کار می‌کند. حتی حالت‌های مختلفی وجود دارد که در صورت لزوم، توان بیشتری را تولید می‌کند.
ضمیمه نوجوانه
تیتر خبرها