کمدی موقعیت در برنامه «خوش‌نمک»

کمدی موقعیت در برنامه «خوش‌نمک»

 برنامه «خوش‌نمک» در شبکه نسیم توانسته شرایطی را فراهم کند تا کمدی موقعیت در میان برنامه شکل بگیرد و مجری برنامه استفاده نکردن از چهره‌ها را مزیت آن می‌داند. او معتقد است برخی چهره‌ها اعتماد به‌نفس شوخی را ندارند.

میلاد صالح‌پور در خوش‌نمک اولین اجرای تلویزیونی خود را تجربه می‌کند. صالح‌پور در خصوص اجرا در این برنامه می‌گوید: پیشتر از این پیشنهاد اجرا در تلویزیون و شبکه نسیم را داشتم اما باب دلم نبودند؛ زمانی که پیشنهاد اجرا در خوش‌نمک را مطرح کردند، احساس کردم این برنامه‌ به‌واقع برای من ساخته شده و کاملا با روحیات من سازگار است؛ آن‌هم از این بابت که سبک اجرا بداهه است و تمام اتفاقات مسابقه در لحظه رخ می‌دهد.
وی افزود: بله به هر حال هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید علاقه‌ای ندارد تا به‌عنوان یک مجری اصلی در یک برنامه و شبکه‌ای پرمخاطب مثل نسیم، در یک زمان و باکس مناسب پخش حضور داشته باشد؛ من هم همیشه دوست داشته‌ام در قاب تصویر در موقعیت و زمان درستی قرار بگیرم که خدا را شکر از طریق خوش‌نمک این اتفاق افتاد؛ از طرفی حضور در برنامه‌ای که ذات آن شادی و توجه به فرهنگ و ارزش‌های کشورمان است، دلیل محکمی برای همکاری  محسوب می‌شود.