«بادیگارد» در راه آی فیلم2

«بادیگارد» در راه آی فیلم2

فیلم سینمایی «بادیگارد»پنج‌شنبه 2فروردین ازشبکه جهانی ‌آی فیلم2 پخش خواهد شد.این فیلم به کارگردانی ونویسندگی«ابراهیم حاتمی‌کیا»درسال1394ساخته شده است و دربخش سودای سیمرغ سی وچهارمین جشنواره فیلم فجر ایران به نمایش درآمد.

این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی آقای «پرویز پرستویی» و سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های بصری را دریافت کرد و در بخش‌های بهترین چهره‌پردازی، بهترین صدا، بهترین موسیقی متن و بهترین فیلمبرداری سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر ایران کاندیدا شد. در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «حیدر» محافظ یکی از شخصیت‌های مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است اما از آنجا‌ که حیدر شخصیت آرمانگرایی دارد، مسائلی را در حرفه‌اش می‌بیند که او را نسبت به کارش دچار تضاد و شک و تردید می‌کند‌؛ همین امر باعث می‌شود که محافظت از آن‌فرد را کنار بگذارد .فیلم سینمایی ‌بادیگارد‌ روز پنج‌شنبه ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان پخش می‌شود. 

طنازی اهالی هر شهر در «هموطنز»
برنامه تلویزیونی «هموطنز» با اجرای کامران تفتی از ابتدای نوروز به آنتن شبکه دو می‌آید.برنامه تلویزیونی هموطنز، با اجرای کامران تفتی از ابتدای نوروز به آنتن شبکه دو می‌آید و در هر قسمت، شبی شاد و مفرح با حضور اهالی یکی از شهرها و اقوام مختلف می‌سازد.همه آیتم‌های این برنامه که تولید جدید مرکز سیمرغ معاونت سیماست، به‌وسیله اهالی آن شهر اجرا می‌شود. مهم‌ترین آیتم‌های این برنامه، گفت‌وگو با مهمانان مشهور، نمایش، استندآپ، شعر طنز، اجرای آیینی و موسیقی‌های محلی و ملی، همخوانی، بازی و دوبله با گویش محلی است. در هموطنز تلاش شده است علاوه بر حضور چهره‌های مشهور و ملی هر شهر، فرصت به سایر هنرمندان آن شهر هم داده شود.هموطنز همان‌گونه که از نام آن پیداست، مبتنی بر طنز و سرگرمی است، اما با وجود این تلاش می‌کند مردمان و مفاخر شهرها، فرهنگ، آداب و رسوم آنها را هم معرفی کند.حسین امانی و کوروش دهقان تهیه‌کنندگان هموطنز هستند و کارگردانی هنری آن برعهده شهاب عباسی و محمدمهدی رضایی است. زمان پخش این برنامه در شب‌های نوروز، حوالی ساعت ۲۳ از شبکه دوی سیماست.

«ایران دوست داشتنی» برای نوروز۱۴۰۳
برنامه ایران دوستداشتنی به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد ساعت۱۹و۳۰دقیقه به‌صورت زنده از شبکه یک سیما به میزبانی پدرام کریمی پخش می‌شود. در این برنامه فلورا سام، محمد معتمدی، امیرحسین مدرس و پدرام کریمی را همراهی می‌کنند تا میزبان مهمانان از سراسر ایران باشند و وسعت و‌ عظمت کشورمان را با اقوام، پوشش‌ها، فرهنگ‌ها و گویش‌های مختلف به نمایش درآورند. در این برنامه علاوه بر اقوام مختلف، چهره‌های متفاوت فرهنگی، ورزشی، سیاسی و…حضور دارند.