سه‌گانه حامد عنقا تكمیل می‌شود

مدیر شبكه 2 خبر داد:

سه‌گانه حامد عنقا تكمیل می‌شود

مدیر شبكه دو روز گذشته با حضور در «سلام صبح بخیر» از تكمیل سه‌گانه حامد عنقا خبر داد و اعلام كرد سریالی ساخته خواهد شد كه گرچه فصل دوم «پدر» نیست اما امیدوار است موفقیت‌های این سریال را كه در نامزدی جشنواره حافظ نیز ركورد زده است، تكرار كند.
به گزارش روابط‌عمومی «سلام صبح بخیر»، محمدرضا جعفری‌جلوه روز گذشته مهمان حسین كلهر در برنامه صبحگاهی شبكه سه بود و از ویژه‌برنامه‌های تابستانی شبكه دو سخن گفت.
وی شبكه دو را شبكه زندگی، خانواده‌محور و برای همه اقشار جامعه دانست و گفت: در طرح تابستانی معاونت سیما، برای شبكه‌ها تقسیم كار شده و هر شبكه موضوعات اصلی و مكملی دارد. حفظ ادب و زبان فارسی، صله ارحام، گردشگری و سیر و سفر و مهارت‌های آن، ورزش و برخی موضوعات دیگر برای ما در شبكه دو مهم است.
مدیر شبكه دو درباره سریال‌های جدید این شبكه توضیح داد: چند سریال در حال آماده شدن است كه احتمالا «سلام آقای مدیر» را به‌زودی تقدیم مخاطبان می‌كنیم. یكی از موضوعات محوری در این ایام بحث مهارت‌آموزی و تجربه‌های نوجوانان است و فضای این سریال در مدرسه می‌گذرد. سریال «مرضیه» برای محرم تولید می‌شود و امیدواریم نسبت با آن ایام، كار مقبولی باشد.
جعفری جلوه با اشاره به تولید «بچه مهندس 3» و پخش «سرنوشت» در مهر ماه، درباره یكی از آثار شبكه دو كه اخیرا در زمینه تعداد نامزدی در جشن حافظ ركورد زده است، یادآور شد: سه‌گانه آثار آقای حامد عنقا یكی از كارهایی است كه ان‌شاءا... توفیق پیدا كنیم و بتوانیم در ادامه كار موفق «پدر» آن را بسازیم. ابتدا این كار تحت عنوان فصل دوم «پدر» مطرح شد اما اكنون لزوما فصل دوم آن سریال نیست و سه‌گانه‌ای است كه از «تنهایی لیلا» آغاز شد و با «پدر» ادامه پیدا كرد و امیدوارم فصل سوم آن هم ان‌شاءا... بتواند توفیقی را كه پدر رقم زد برای شبكه دو و سیما تكرار كند و كار دلپذیری باشد كه مردم از آن بهره ببرند.
وی درباره كار جدید عموهای فیتیله‌ای خبر داد: سریال «دوقلوها» كار فوق‌العاده‌ای است كه اگر توفیق پیدا كنیم از شنبه بعد از پخش «محله گل و بلبل» آن را تقدیم مخاطبان خواهیم كرد. هدیه تابستانی شبكه دو به مخاطبانش مجموعه نمایشی دوقلوها خواهد بود. این دوستان وارد یک كار نمایشی سنگین شده‌اند و كار جذابی است و با زبان طنز و كمدی به آنچه امروز مساله جامعه است می‌پردازد.
جعفری‌جلوه با اشاره به سری جدید «هزار راه نرفته» تاكید كرد: برنامه جدیدی به نام «سعادت‌آباد» داریم كه درباره فرهنگ عمومی و آسیب‌های آن است و با حضور كارشناسان متبحر این حوزه به تحلیل و تجزیه و آموزش می‌پردازد. «از لاك جیغ تا خدا» درباره رویش‌های عفاف و حجاب در ایران است و برنامه‌های دیگری درباره رویش‌های عفاف و حجاب در دنیا را هم داریم.
برنامه صبحگاهی سلام صبح بخیر به تهیه‌كنندگی ابوالفضل صفری و كارگردانی كاوه امیری‌جاوید شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت 7 تا 9 و 30 دقیقه از شبكه سه سیما روی آنتن می‌رود.