فعالیت مفید رسانه ملی در فضای اشتراكی

فعالیت مفید رسانه ملی در فضای اشتراكی


 زمان به‌سرعت در حال گذر است و در این گذر، تكنولوژی هم هر روز پیشرفت می‌كند و ما هر روز شاهد پیشرفت‌های ارتباطی هستیم و نباید از این قافله پیشرفت عقب ماند.
طبیعی است كه جوان‌های این روزگار، هر روز به دنبال چیزهای جدید، تازه و نو هستند و برای همین به‌راحتی با فناوری‌های تازه آشنا شده و می‌كوشند از این فناوری‌ها برای سرگرمی استفاده كنند.
رسانه ملی در ماه‌های اخیر سعی كرده در فضاهای اشتراكی فعالیت بیشتر و مفیدتری داشته باشد و این‌كه محتواهای برگزیده محصولات مختلف خود را برای بازنشر در این فضا قرار می‌دهد موجب شده گاهی مخاطب سرگردان در این فضا هم كنجكاو شود به سمت تلویزیون بیاید و یك سریال یا برنامه را ببیند.
سریال‌ها و برنامه‌های موفق تلویزیون، آنهایی هستند كه نیازهای مخاطب را مورد تحلیل قرار می‌دهند. حالا هر چقدر كه بیشتر از نیازهای مخاطب و به‌ویژه نیازهای مخاطبان جوان حرف بزنیم بلاشك دامنه موفقیت محصولاتمان بیشتر و بیشتر خواهد شد.
سریال‌هایی كه حرف تازه می‌زنند و به‌روز هستند و به خواسته‌ها و انتظارات بها می‌دهند، همین حالا هم در شبكه‌های مختلف رادیو و تلویزیون تولید می‌شوند و در گذرگاه‌های مختلف خود را نشان می‌دهند ولی نباید یك‌دم توقف كرد و مدام باید حركت و تلاش كرد و ایده‌های نو و جوان را به خدمت گرفت تا درصد رشد روزبه‌روز بیشتر شود. رادیو و تلویزیون ما هنوز ملی است و در گذر زمان بیشترین آمار مخاطبان را داشته‌ به‌خصوص كه همواره سعی كرده‌ با رعایت اخلاقیات، تولید داشته باشد كه این خود، یك ویژگی ممتاز است.
پس باید از این عقبه ملی و جامعی كه وجود دارد سود جست و كاری كرد كه راندمان این مجموعه در جلب مخاطب، هر روز بیشتر از روز قبل شود.