خداحافظی آقای‌محتشم با رادیو نمایش

خداحافظی آقای‌محتشم با رادیو نمایش


از روز شنبه، نمایش جدید رادیویی «خداحافظی باشكوه آقای محتشم» به كارگردانی بهرام ابراهیمی از رادیو نمایش پخش می‌شود.
به گزارش روابط‌عمومی اداره‌كل هنرهای نمایشی رادیو، بهرام ابراهیمی درباره متن این نمایش رادیویی گفت: ویدا دانشمند از نویسندگان باذوق رادیو نمایش است كه هم ذهن فانتزی خلاقی دارد و هم رادیو را خوب می‌شناسد. من متن این نمایش را بسیار دوست داشتم چون داستان ساده و روانی دارد و البته این را بگویم كه كارهای دیگری هم از این نویسنده كار كرده‌ام.
وی ادامه داد: اسم كار هم انتخاب خوبی است، چرا كه احترام عمیقی است به مرحوم اكبر رادی، اما داستان آن ارتباطی به داستان لبخند باشكوه آقای گیل ندارد.
ابراهیمی تأكید كرد: این نمایش با ظرافت هرچه تمام‌تر به مسائل اجتماعی و خانوادگی می‌پردازد و داستان آن درباره فردی است كه تخصص فنی دارد و بسیار در حرفه خودش كارآمد است اما ناگزیر می‌شود سر كاری برود كه ربطی به آموخته‌ها و دانشش ندارد.
این كارگردان رادیویی درباره انتخاب بازیگران این نمایش گفت: رضا عمرانی، مهرداد مهماندوست، شیرین سپه‌راد، بهادر ابراهیمی، عباس توفیقی، مهدی آقامحمدی و شمسی صادقی بازیگران «خداحافظی باشكوه آقای محتشم» هستند و بسیار قدرتمند بازی می‌كنند.
وی افزود: مهرداد مهماندوست و شیرین سپه‌راد در نقش‌های اصلی ظاهر می‌شوند ولی كلید نمایش من رضا عمرانی است، چون هنرمندی درخشان و بی‌نظیر است.
هنرمند باسابقه سینما، تئاتر، رادیو و تلویزیون خاطرنشان كرد: سعی كرده‌ام بازیگران اصلی این نمایش را با توجه به توانایی فنی، توانایی شخصیتی و توانایی عاطفی حضورشان انتخاب كنم، چرا كه این حرفه برایشان بسیار جدی است و این كار به گمانم شكل بازی‌گیری از بازیگرانی است كه شاید این فایل بازی را تجربه نكرده باشند.
این كارگردان همچنین درباره همكاری با سایر عوامل این نمایش رادیویی گفت: من تهیه‌كننده خیلی خوبی دارم. فرشاد آذرنیا. او بسیار خلاق است و به‌شدت پیشنهاداتی را كه می‌شنود ارائه می‌كند. دریافت دقیق و صریح دارد و قابلیت اجرایی به آن می‌دهد.
افكتور این نمایش نازنین حسن‌پور است، او باهوش و پیگیر است و برای كارش زحمت می‌كشد و فرزاد شریفی، صدابردار این كار هم یك صدابردار جوان بااستعداد، خلاق و هوشمند است و علی‌رغم این‌كه صدابرداری كار وقت‌گیری است بسیار اهل مطالعه و پیگیر است و امیدوارم تلاش‌های من و دوستان هنرمندم در این نمایش مورد توجه مردم قرار بگیرد.
گفتنی است، نمایش رادیویی «خداحافظی باشكوه آقای محتشم» از روز شنبه ساعت 8 و 45 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند نمایش‌ها و برنامه‌های رادیو نمایش را روی موج اف‌ام ردیف 5/107 مگاهرتز بشنوند.