اهدای جوایز

اهدای جوایز

شاه توت طلایی
جایزه بهترین چهره جشنواره در روزهای پنجم و ششم سینمای رسانه اهدا می‌شود به امیرحسین فتحی، بازیگر نقش امیر در فیلم كشتارگاه. او به خوبی حال و هوای یك جوان تلخ و بی امید را كه درگیر ماجرایی جنایی می‌شود، به تماشاگر منتقل می‌كند. فتحی بعد هم كه بیشتر با متولی (مانی حقیقی) آشنا و درگیر بحث مافیای دلار می‌شود، به امید رسیدن به ثروت و آینده‌ای بهتر، باز هم دقیق و درست بازی می‌كند و حتی نگرانی‌های متمایل به عشق محوش به دختر جوان (باران كوثری) را هم با جزئیاتی كنترل شده نمایش می‌دهد. این فیلم، به خوبی روند رو به رشد یك بازیگر جوان را نشان می‌دهد.

خرمالوی نقره‌ای
جایزه متوسط ترین چهره‌های روزهای پنجم و ششم جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه با مهر و احترام به طور مشترك اهدا می‌شود به سام درخشانی و پژمان جمشیدی برای بازی در خوب بد جلف 2: ارتش سری. این دو بازیگر، یك زوج تلویزیونی- سینمایی بامزه و دوست داشتنی هستند و قابلیت نمك ریزی و خنداندن تماشاگران را تا سال‌های سال دارند، به شرطی كه در موقعیت‌های درست كمدی قرار بگیرند و متن‌های خوبی برایشان نوشته شود.
 درخشانی و جمشیدی در آن لحظات اندكی از خوب بد جلف 2: ارتش سری كه متن و كارگردانی خوبی دارد، بامزه و خنده دارند اما در بیشتر لحظات فیلم، لوس و تكراری هستند و آدم دلش می‌سوزد به حال نمك‌هایی كه در انبار خاك می‌خورد! 

تمشک برنزی
​​​​​​​جایزه ضعیف ترین چهره روزهای پنجم و ششم جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه هم با عشق و مهر و احترام تقدیم می شود به پیمان قاسمخانی برای فیلم «خوب، بد، جلف2» فیلمی که برخلاف شماره یک خود نتوانست مخاطبان را راضی کند و بی آنکه پایان قانع کننده ای به مخاطب ارائه کند وعده ساختن شماره سوم این فیلم را هم اعلام کرد. آقای قاسمخانی واقعا حیف نبود خوب بد جلف یک و خاطرات خوب ما که ... بگذریم.