عزیزی: حال این رشته خوب نیست!

فدراسیون تنیس رئیس جدید خودش را شناخت

عزیزی: حال این رشته خوب نیست!



مجمع انتخابی فدراسیون تنیس در هتل المپیک برگزار شد و در پایان داوود عزیزی که پیش از این مدیر کل امور مجلس وزارت ورزش بود، از سوی اعضای مجمع به عنوان رئیس جدید فدراسیون تنیس انتخاب شد.
عزیزی توانست ۳۴ رای از ۴۳ رای ماخوذه را کسب کند. عزیزی پس از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس در جمع خبرنگاران گفت: برنامه چهار ساله و استراتژیک خود را به اعضای مجمع ارائه دادم و سال به سال جلو خواهم رفتم و متعهد به اجرای تمام برنامه‌های ارائه شده خود، هستم.
با توجه به شرایطی که وجود دارد حال تنیس خوب نیست و ان‌شاءا... با ثبات و خرد‌جمعی حرکتی برای آن خواهیم کرد. هیچ‌کسی حذف نخواهد شد و همه می‌توانند بیایند و کمک کنند و در نهایت هر اتفاقی بیفتد، من پاسخگوی تمام مسائل هستم.
او در پاسخ به این پرسش که  تیم‌ملی حواشی داشت و آیا با سعید احمدوند به عنوان سرمربی تیم‌ملی ادامه خواهد داد یا خیر گفت: در مورد سرمربی باید حق و حقوق پرداخت شود و وقتی توجه نشود این اتفاقات و حواشی طبیعی است که بیفتد. ما دنبال تشکیل کمیته فنی هستبم و این کمیته باید تصمیم بگیرد و با توجه به شرایط جدید پیش خواهیم رفت. این کمیته شامل خبرگان‌ ورزشی است. باید به سمتی برویم که از مربیان داخلی استفاده کنیم و تاکید رهبری هم بر همین است.