ضبط «عشق در روزهای کرونا» آغاز شد

ضبط «عشق در روزهای کرونا» آغاز شد


تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «عشق در روز‌های کرونا» از آغاز فیلمبرداری آن به کارگردانی جواد حسینی با موضوع ایثار و فداکاری مدافعان سلامت و کمک‌های مؤمنانه مردم در این ایام خبر داد.
به گزارش جام‌جم، مجموعه تلویزیونی عشق در روزهای کرونا با موضوع ایثار و فداکاری شهدای مدافع سلامت و خدمات مؤمنانه گروه‌های مردمی از زمان شیوع کرونا، در 16قسمت 10دقیقه‌ای در حال تهیه و ضبط است.
فرزاد هوشیار پارسیان، تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی عشق در روزهای کرونا گفت: این مجموعه 16قسمتی به سفارش گروه اجتماعی شبکه یک سیما در حال تهیه و ضبط است.
او افزود: عشق در روزهای کرونا در 16قسمت روایت‌محور، با عناوین: پلمب مردمی، شربت‌آلبالو، سرهنگ وفادار، دنیای وارونه، ثانیه هفتادویکم، اخبار ساعت4، زودپز معجزه‌گر، این روزها، شاه پناهم بده، مستند، عطا، زندگی در بهشت، قرنطینه، پرستار داوطلب، لوطی‌نصرت و حاج‌حسین یکتا در حال تولید است. هوشیار پارسیان ضمن اشاره به 16روایت عاشقانه از خدمات مدافعان سلامت و ایثار مردم در این روزهای سخت گفت: در یک‌سال‌ونیم گذشته در کشور‌های مختلف شاهد تصاویری بودیم که مردم در رویارویی با ویروس منحوس کرونا بر سر لوازم بهداشتی در فروشگاه‌ها به جان هم افتادند اما در ایران مردم با کمک‌های مؤمنانه و ایثار و گذشت برای رهایی از شرایط موجود همدلی کردند و کمک‌های مؤمنانه‌شان را برای افراد ضعیف جامعه گذاشتند.
او گفت: رسالت ما به‌نمایش‌گذاشتن فرهنگ ایثار و گذشت شهدای مدافع سلامت و زنان و مردان غیرتمند ایرانی است که بر همین اساس در 16 داستان کوتاه حقیقت زندگی آنها را با حضور بازیگران توانمند سینما و تلویزیون روایت کردیم.
او در انتها ضمن دعوت از مردم برای تماشای این مجموعه در ایام نوروز 1400 گفت: این مجموعه در 16قسمت 10دقیقه‌ای به‌زودی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد و تهیه و ضبط آن از روز 18اسفندماه در پردیس تئاتر تهران آغاز شده است.