همدستی 3 زن برای سرقت میلیاردی از مرد تاجر

همدستی 3 زن برای سرقت میلیاردی از مرد تاجر

زن 20 ساله که نقشه سرقت ازخانه مرد تاجر را طراحی کرده بود بعداز جدایی از او با همدستی دو زن او را بیهوش و اموالش را سرقت کرد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم‌، اوایل اسفند امسال مرد 70‌‌ساله‌ای با حضور در دادسرای ناحیه 34 تهران از دو زن جوان به اتهام بیهوش کردن و سرقت اموال قیمتی‌اش که دو میلیارد تومان ارزش داشت، شکایت کرد .  این مرد به بازپرس گفت :سال‌ها قبل زنم فوت ‌‌کرد و بچه‌هایم نیز ازدواج کرده‌اند. ‌دو ماه قبل به پیشنهاد دوستم در سایت همسریابی ثبت‌نام کردم و با دختری 20‌ساله آشنا شده ‌و اورا به ‌عقد موقتم در آوردم‌. می‌گفت خانواده‌اش خارج از کشور زندگی ‌می‌کنند. هفته‌ای چند بار به خانه‌ام می‌آمد و قرار بود که به زودی او را عقد رسمی کنم. اما او زیر قول و قرارش زد و حاضر به ادامه زندگی با من نشد و ترکم کرد و حتی حاضر نشد خودروی 300 ‌میلیون تومانی‌ام و طلاهایی که 200 ‌میلیون تومان ارزش آن بود را بازگرداند. ‌یک هفته بعد زنی برای نظافت خانه‌ام آمد و با نوشیدنی مرا بیهوش کرد و وقتی به هوش آمدم‌، متوجه شدم دو میلیارد تومان پول و طلا و دلار از خانه‌ام سرقت شده است. حس می‌کنم او با زن صیغه‌ای من همدست باشد.
همسر سابق او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دو روز پیش بازداشت شد. او منکر نقش داشتن در ماجرای سرقت بود. اما وقتی فهمید دوربین‌های مداربسته بانک‌ها تصویر او را به عنوان برداشت‌کننده ازحساب کارت‌های سرقتی شاکی ثبت کرده‌اند، اعتراف کرد‌.   متهم زن در جریان تحقیقات گفت‌: هدف از آشنایی با این مرد تصاحب اموالش بود‌. به همین دلیل در مرحله اول خودرویش و طلاهایش را سرقت کردم و در مرحله دو با کمک دوستم و زنی دیگر بقیه اموال او را سرقت کردم و فروختیم.
 ‌با اعتراف ‌متهم زن‌، دو ‌زنی که در اجرای نقشه سرقت او را همراهی کرده ‌بودند تحت‌تعقیب پلیس تهران قرار گرفتند.