کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

اجساد دو جوان غرق‌شده در رودخانه سفیدرود پیدا شد. این دو جوان که یکی اهل تهران و دیگری رودبار بود،12روز قبل داخل رودخانه سفیدرود استان گیلان افتاده و غرق شدند. نیروهای امدادی هلال‌احمر و غواصان در محل حاضرشده و در تلاش برای یافتن آنها بودندکه بعد از 12روز جست‌وجو اجسادشان کشف و تحویل خانواده‌های‌شان شد.
 هواپیمای آموزشی دو نفره در جاده ارتباطی جاجرم به دلیل کمبود سوخت فرود اضطراری کرد. یک فروند هواپیمای آموزشی که از بجنورد به شاهرود رفته بود، هنگام بازگشت به علت کمبود سوخت قصد فرود اضطراری در فرودگاه جاجرم را داشت که به دلیل مسدود بودن باند فرودگاه، در جاده ارتباطی جاجرم فرود آمد. خلبان پرواز برای جلوگیری از خطر احتمالی درخواست فرود در فرودگاه جاجرم را داشته که بعد از اطلاع از نبود امکان فرود در جاده مجاور آن به زمین نشست.
آتش‌سوزی و انفجار در شهرک صنعتی اردبیل دو کشته برجای گذاشت. محل حادثه کارخانه بازیافت پلاستیک در شهرک صنعتی۲ اردبیل بود که دچار آتش‌سوزی شد. آتش‌نشانان با حضور در محل، شعله‌های آتش را خاموش کردند. دو نفر که نگهبان انبار بودند در این حادثه فوت شدند. احتمال می‌رود به دلیل بالا رفتن دمای دیگ پخت لاستیک، انفجار رخ‌داده باشد.
مردی که بعد از درگیری خیابانی مرتکب قتل شده و فرار کرده بود در بیمارستان بازداشت شد. این درگیری خونین میان چند جوان دریکی از محله‌های شهرستان آبیک قزوین رخ داد که باعث قتل یک نفر و زخمی شدن فرد دیگری شد. متهم به قتل فراری وقتی برای سرکشی وضعیت فرد زخمی به بیمارستان شهید رجایی قزوین رفته بود، شناسایی و بازداشت شد.
مرد 70ساله که اقدام به حیوان آزاری کرده و تحت تعقیب پلیس بود، بازداشت شد.همزمان با انتشار تصاویر حیوان‌آزاری در فضای مجازی که باعث جریحه‌دار شدن احساسات شهروندان و ناراحتی حامیان حقوق حیوانات شده بود، تحقیقات پلیس بوکان استان آذربایجان غربی دراین‌باره آغاز شد. در این فیلم که در فضای مجازی منتشرشده بود، یک دستگاه خودرو دیده می‌شد که در حال کشیدن یک قلاده سگ با طناب است. متهم که مرد 70ساله‌ای بود، شناسایی و بابت حیوان آزاری بازداشت شد.
کارگر معدن طلای بردسکن در استخر ذخیره مواد شیمیایی غرق شد و فوت کرد.جوانی ۳۴ساله که از کارگران معدن طلای بیجورد شهرستان بردسکن بود به دلایل نامعلومی در استخر ذخیره ماده شیمیایی اسیدسیانید افتاد و غرق شد. نیروهای آتش‌نشانی برای بررسی ماجرا و نجات وی در محل حاضر شدند.
پس از تخلیه این استخر، جسد این کارگر معدن بیرون کشیده شد. علت این حادثه در دست بررسی است.