نسخه Pdf

هوگو

هوگو

کارگردان: مارتین اسکورسیزی بازیگران: بن کینگزلی، ساشا بارون کوهن و ایسا باترفیلد

فیلم معروف هوگو که در رده فیلم‌های ماجراجویانه قرار می‌گیرد، شاید پیشنهاد خوبی برای دیدن در روزهای قرنطینه باشد.
این فیلم سال 2011 و براساس رمان اختراع هوگو کابرت از برایان سلزنیک ساخته شد. قصه هوگو درباره پسربچه یتیمی است که در ایستگاه راه‌آهن زندگی می‌کند. او کارش رسیدگی به یک ساعت بزرگ در این ایستگاه است و داخل همین ساعت زندگی می‌کند.
 پدر این پسرک در حال ساخت یک آدم آهنی بوده که با مرگش ناتمام مانده‌است. رویای هوگو این است که این آدم آهنی را تکمیل کند. در این مسیر این پسربچه با دختری آشنا می‌شود و این آشنایی باعث ملاقات با اسباب‌بازی‌فروشی می‌شود که بعدا متوجه می‌شویم کارگردان معروف فرانسوی است.
اگر فرزند نوجوان شما دوست دارد با فیلم‌های مطرح دنیا و کارگردانان شناخته شده آشنا شود، هوگو گزینه مناسبی است. نسخه اصلاح‌شده فیلم در سرویس‌های تماشای آنلاین مثل نماوا بارگذاری شده‌است. بهتر است والدین با فرزندان خود این فیلم را ببینند، موقعیت‌ها و صحنه‌های فیلم را برای بچه‌ها توضیح دهند و نکات مثبت و منفی هر رفتاری را شرح دهند.
 یکی از نکات آموزنده فیلم این است که هوگو کابرت برای رسیدن به هدف و رویای خود-که تکمیل و درست کردن آدم آهنی است-همه تلاشش را می‌کند. والدین می‌توانند از فرزندان خود بپرسند اگر جای هوگو بودی برای رسیدن به هدفت چه‌کار می‌کردی؟ با این سوال هم می‌توانید به بررسی درست فیلم بپردازید و هم روحیه تلاش و پشتکار را در فرزندتان تقویت کنید.

ضمیمه قاب کوچک
تیتر خبرها