رادیو پیام و راه‌اندازی پویش «معلم من» در هفته معلم

رادیو پیام و راه‌اندازی پویش «معلم من» در هفته معلم


شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا هرسال با راه‌اندازی پویش «معلم من» روز معلم را گرامی می‌دارد.
به گزارش جام‌جم، شهرام ملازاده، مدیرشبکه رادیویی پیام و رادیو آوا گفت: شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و ارج نهادن به مقام والای معلم با راه‌اندازی پویش معلم من به استقبال روز معلم می‌رود.
وی ادامه داد: این پویش با مشارکت مخاطبان رادیو پیام و آوا در سراسر کشور در راستای گرامیداشت مقام شامخ معلم به‌صورت گسترده برگزار می‌شود. مخاطبان محترم می‌توانند با شرکت در پویش معلم من در خاطره‌سازی و قدردانی از زحمات معلمان خود نقش ارزنده‌ای را ایفا کنند.
مدیر رادیو پیام افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا برای گرامیداشت مقام والای معلم در سالروز شهادت استاد فرزانه، اسوه علم و تقوا شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت هفته معلم و نظر به تغییر شیوه آموزشی در کشور به علت شیوع بیماری کرونا، ویژه‌برنامه معلم من امسال باشکوه‌تر از سنوات گذشته برگزار می‌شود تا بتوانیم با مشارکت همه هموطنان در سراسر کشور لحظات متفاوتی را برای معلمان سرزمین‌مان به یادگار بگذاریم.
معلمان عزیز نیز برای غنا بخشیدن به این پویش ملی می‌توانند از لحظات آموزش مجازی خود با دانش‌آموزانشان عکس گرفته و همراه عکس خود توضیحات لازم را ارسال کنند تا تصاویررا در رادیو تصویری رادیو پیام و رادیو آوا با نام و تصویر خودشان مشاهده کنند.