موضع انتخاباتی رئیسی تغییری نکرده است

موضع انتخاباتی رئیسی تغییری نکرده است


سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سؤالی مبنی بر این‌که آیا نظر سید ابراهیم رئیسی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو تغییر نکرده و وی قصد شرکت در انتخابات را ندارد، تصریح کرد: پاسخ ما به این سؤال قبلا اعلام‌شده و همان پاسخ قبلی است و فعلا اتفاق جدیدی رخ نداده است.
به گزارش میزان، غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری همچنین در پاسخ به سؤالی در خصوص ادعای برخی نامزدهای انتخابات پیش‌رو مبنی بر رفتن بابک زنجانی از ایران توضیح داد: این ادعایی که در مورد بابک زنجانی مطرح‌شده، مطلقا صحت ندارد. تعجب می‌کنیم از کسانی که خود را سال‌ها سیاستمدار و مدعی رسیدن به مقامات عالی کشوری می‌دانند و بر اساس یک شنیده، اخبار کذبی را در جامعه منتشر می‌کنند.
اسماعیلی درباره تعیین تکلیف دارایی‌های بابک زنجانی گفت: اموال و دارایی‌های داخل کشور وی به وزارت نفت تحویل‌شده است و تیم بسیار قوی و مجربی نیز بدون وقفه برای تعیین تکلیف اموال و دارایی‌های نامبرده در خارج از کشور در حال تلاش است.  سخنگوی قوه قضاییه همچنین در خصوص عملکرد دستگاه قضا در حوزه مبارزه با زمین‌خواری اظهارکرد: نتیجه عملکرد همکاران در سال ۱۳۹۹ موجب بازگشت بیش از ۱۸هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی به بیت‌المال شد.