با مسابقه «ما خانواده‌ایم» به خانه سلامت برسید

با مسابقه «ما خانواده‌ایم» به خانه سلامت برسید


مسابقه «ما خانواده‌ایم» کاری از گروه خانواده و سلامت رادیو سلامت است که شرکت‌کنندگان با حضور در این برنامه در فینال به خانه سلامت راه پیدا می‌کنند.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، سردبیری و نویسندگی این برنامه را الهه گیوه‌چی به عهده دارد. وی با اشاره به بخش‌های مسابقه ما خانواده‌ایم گفت: این مسابقه کاری از گروه خانواده و سلامت رادیو سلامت است. در این مسابقه سه شرکت‌کننده حضوری داریم که همه از یک خانواده هستند. مادر، پدر و فرزند در مسابقه شرکت می‌کنند و با حضور یک کارشناس مشاور خانواده، خانم دکتر لیلا رحیمیان مراحل مسابقه را طی و امتیاز دریافت می‌کنند.
وی ادامه داد: مجری برنامه مسعود خواجه‌وند است. طراحی مسابقه ما خانواده‌ایم بر مبنای استعاره‌هایی که در علم روان‌شناسی وجود دارد، صورت گرفته است. در علم روان‌شناسی، دره غرور، اقیانوس خشم، کلبه تنهایی و ... داریم. هر مسابقه در چهار مرحله است و شرکت‌کنندگان در این چهار مرحله حضور دارند. به‌عنوان‌مثال در کلبه تنهایی به‌صورت نمادین و نمایشی افکت‌هایی را پخش می‌کنیم که فضای تنهایی در کلبه را ایجاد کند و بعد از شرکت‌کنندگان درباره تنهایی و خروج از تنهایی سوال می‌پرسیم و در این بخش راهکار ارائه می‌دهیم.  مسابقه ما خانواده‌ایم روزهای جمعه ساعت 16 به تهیه‌کنندگی سولماز عطایی پخش می‌شود.