برد تیم‌ملی به دلیل ویفر!

حرف‌های بازیکن خرافاتی فوتسال

برد تیم‌ملی به دلیل ویفر!



 محمدرضا سنگ‌سفیدی بازیکن تیم‌ملی فوتبال می‌گوید خرافاتی است. او که همیشه در اردو نیم کیلو تخمه و یک بسته ویفر همراه دارد، در این‌باره می‌گوید: «هر جایی که رفتیم و من ویفر داشتم تیم قهرمان شده. قشنگ یادم هست. با تیم تاسیسات دریایی به بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا رفته بودیم. قبل از این‌که ببازیم حسین طیبی به من گفت چرا اینطوری شدی؟ چه اتفاقی افتاده؟ گفتم ویفر من تمام شده امروز می‌بازیم! به زمین رفتیم و باختیم. تا وقتی ویفر باشد ما می‌بریم.»
او درباره خرافاتی‌بودنش توضیح می‌دهد: «یک مقدار خرافاتی هستم. البته حس من بیشتر روحی و روانی است. هر‌وقت ویفر من تمام می‌شود نتیجه نمی‌گیرم.»
سنگ‌سفیدی در پاسخ به این سوال که طرفدار استقلال است یا پرسپولیس جواب می‌دهد: «من واقعا استقلالی هستم. حتی در دوران دبیرستان روزهایی که استقلال بازی داشت زنگ آخرها من نبودم چون می‌رفتم ورزشگاه.» او در پاسخ به این سوال که ظاهرا جلوی محمد انصاری مدافع سابق قرمزها گفته بود پرسپولیسی‌ام جواب می‌دهد: «قبل از این‌که محمد وارد فوتبال شود ما در یک پایگاه بسیج با هم فوتبال بازی می‌کردیم. بعد محمد به پرسپولیس رفت و من هم به تیم‌ملی فوتسال. از قدیم با هم رفیق هستیم و رویم نمی‌شود جلوی او بگویم استقلالی هستم. البته محمد می‌داند من استقلالی‌ام ولی جلوی او می‌گفتم فقط پرسپولیس.»