وقت سحر با سبکی جدید

وقت سحر با سبکی جدید


طه حکیمی، تهیه‌کننده برنامه وقت سحر که سحرهای ماه مبارک رمضان حدود ساعت 3 از شبکه افق سیما پخش می‌شود، درخصوص تهیه و تولید این برنامه تصریح کرد: شاید بیش از هر زمان دیگری مخاطب در زمان سحر منتظر شنیدن صحبت‌های دلنشین معنوی و دیدن صحنه‌های عارفانه و تأثیرگذار است، به همین جهت سحر یکی از معنوی‌ترین ساعات در ماه مبارک رمضان است. شنیدن مناجات‌های سحر و ادعیه‌های ماه رمضان قطعا لحظات ناب معنوی را برای مخاطبان برنامه خواهد ساخت.
وی با اشاره به اجرای متفاوت صابر خراسانی در برنامه وقت سحر گفت: صابر خراسانی پیش از این به‌عنوان شاعر آیینی در بین مردم شناخته می‌شد، امروز به‌عنوان مجری برنامه «وقت سحر» اجرای متفاوتی را تجربه می‌کند که توانسته فضای معنوی برنامه را به مخاطبان منتقل کند. صابر خراسانی هرچند مدتی است در شبکه افق برنامه‌های مختلفی که اغلب برنامه‌های مناسبتی بود، اجرا می‌کند لیکن به‌عنوان مجری برنامه وقت سحر توانسته اجرای متفاوتی نسبت به گذشته داشته باشد.

این تهیه‌کننده در‌خصوص بخش نمایش رادیویی برنامه وقت سحر خاطرنشان کرد: این بخش برای اولین بار در برنامه‌های سحر سیما طراحی و تهیه شده‌است. در این بخش به سبک و سیاق یک نمایش رادیویی در فضای استودیو موضوع و پیام مدنظر توسط هنرمندان و بازیگران در قالب یک نمایش به مخاطبان منتقل می‌شود.
حکیمی اشاره کرد: از دیگر بخش‌های این برنامه ارتباط مستقیم با مردم در زمان سحر است. ویژگی مهم این بخش شناسایی مشاغل و ارتباط با افرادی است که در زمان سحر نیز مشغول به خدمت به مردم هستندکه نکات مطرح شده از سوی مردم در این بخش به جذابیت برنامه می‌افزاید.
تهیه‌کننده برنامه وقت سحر در پایان پیرامون مهمانان برنامه نیز گفت: در کنار مهمانانی که به تناسب مناسبت‌های مختلف و شرایط و احوال جامعه به برنامه دعوت می‌شوند، بخش کارشناس مذهبی برنامه نیز با حضور حجت‌الاسلام پناهیان وجود دارد.
وی در‌خصوص ادعیه و مناجات‌خوانی برنامه اظهار کرد: در این بخش سعی شده هر شب سراغ غزل یکی از مداحان برجسته کشور برویم و فرازی از آن را انتخاب کنیم و با تصویرسازی و صداگذاری مناسب پخش کنیم.