حق با شماست

حق با شماست

# اسنپ -کمیسیون
شهروندی از تهران:
 کمیسیون شرکت اسنپ از رانندگان بسیار زیاد است و به نوعی حق رانندگان را ضایع می‌کند. چرا مسؤولان در این مورد ورود پیدا نمی‌کنند؟

# لبنیات - قیمت
صابونی از تهران:
قیمت لبنیات خیلی آرام و بی‌سروصدا در حال افزایش است. آیا باید منتظر واکنش دیرهنگام دولت که فقط به جریمه نقدی بسنده می‌کند باشیم.

#  حمل- و- نقل -کرونا
بروجردی از تهران:
مسؤولان وزارت بهداشت دورهمی‌های خانوادگی را عامل اصلی شیوع کرونا می‌دانند، این درحالی است که متروی تهران و اتوبوس‌های تندرو به علت تراکم بسیار زیاد مهم‌ترین عامل است که به‌هیچ عنوان از سوی مسؤولان کشور تایید نمی‌شود.

# سفر-سهولت
شهروندی از ساری:
ستاد مبارزه با کرونا اعلام کرده که همه جاده‌های بین استانی کشور مسدود است اما بسیاری از شهروندان بدون محدودیت به استان‌های شمال کشور سفر می‌کنند و حتی جریمه نیز نمی‌شوند. چرا؟

#  همسان‌‌-سازی
یک بازنشسته:
 چرا حقوق بازنشستگان به‌درستی همسان سازی نمی‌شود؟ اختلاف‌های زیادی بین حقوق بازنشستگان و شاغلان وجود دارد.

#کم-‌کاری- ثبت
شهروندی از مسجدسلیمان:
اداره ثبت‌اسناد و املاک مسجدسلیمان در انجام کارهای مردم کوتاهی می‌کند و شهروندان را در این ایام ماه مبارک رمضان و کرونا معطل می‌کند.

# مرغ- قیمت
اکبری از تهران:
با این‌که ستاد تنظیم بازار، قیمت مرغ را 24 هزار و 900 تومان اعلام کرده ولی بسیاری از فروشگاه‌ها مرغ را به قیمت 30هزار تومان به فروش می‌رسانند.

#درخت- انبار -نفت
بلقار از تهران:
درختان بلوار تاسیسات نفتی باقرشهر (انبار نفت) وضعیت خوبی ندارند و لازم است شهرداری بهتر و بیشتر از آنها مراقبت کند.

#تخلف-بنزین
باقری از تهران:
به علت نظارت نداشتن بازرسان، بعضی از جایگاه‌های سوخت در عرضه بنزین تخلف می‌کنند. کیفیت بد و وجود هوا در بنزین از بیشترین تخلفات است.