چه می‌کنه مهدی طارمی

ستاره ایران فعلا بهترین پاسور پرتغال شده است

چه می‌کنه مهدی طارمی

 مهدی طارمی دوباره کولاک کرد. او در برتری 5 بر یک پورتو مقابله فارنسه ستاره بی‌چون و چرای زمین بود. با این‌که فقط 63‌دقیقه بازی کرد، دو گل زد و دو گل ساخت تا مرد اول بازی باشد. طارمی با دو گلی که زد 15‌گله شد و حالا فقط سه گل کم دارد.
مهدی سال گذشته توانست 15‌گل بزند و مشترکا همراه با دو بازیکن دیگر آقای گل شود. اگر او بتواند امسال هم آقای گل شود، یک رکورد فوق‌العاده از خودش به جا گذاشته است.
مهدی با دو پاس گلی هم که داد مجموع پاس‌های گل خود را به عدد 9 رساند تا بهترین پاسور رقابت‌های لیگ پرتغال باشد و بازیکنانی مثل اورتون و گریمالدو از بنفیکا با 8پاس گل را پشت سر خود می‌بیند.
طارمی در پایان مسابقه فارنسه چنین حرف‌هایی زد: «مسابقه فوق‌العاده‌ای بود مخصوصا برای من، ما خیلی خوب بازی کردیم.» او درباره شانس قهرمانی پورتو در لیگ گفت: «2 بازی مانده و ما در این 2 بازی قصد داریم شخصیت خودمان را نشان دهیم. می‌خواهیم در این 2 بازی به پیروزی برسیم. به همین دلیل تلاش خواهیم کرد.» البته اسپورتینگ فعلا 5 امتیاز بیشتر از پورتو دارد و با یک برد به راحتی قهرمان می‌شود.
تاکنون هریس سفروویچ سوئیسی از بنفیکا و پدرو گونسال‌وس از اسپورتینگ با 18‌گل در صدر جدول گلزنان جای گرفته‌اند و طارمی با 15گل در رده بعدی قرار دارد.
ستاره ایرانی فصل گذشته توانست با درخشش در ریوآوه عنوان بهترین گلزن لیگ را به‌دست آورد و باید دید آیا این عنوان دوباره به طارمی خواهد رسید یا خیر؟