نسخه Pdf

در ارزوی پرواز

در ارزوی پرواز

بگذارید تخیل و خلاقیت شما پرواز کند! ماشین‌های پرنده شگفت‌انگیزی بسازید و ببینید چه مدت می‌توانند در هوا بمانند! به یک مخترع نابغه تبدیل شوید و در آسمان بال بزنید! در مورد رویای برادران رایت حرف نمی‌زنیم، منظورمان بازی Make it fly است که شما را به یک مخترع خلاق تبدیل می‌کند که قرار است فرمانروای آسمان‌ها شوید. ساز و کار بازی ساده است.
باید با قطعاتی که بازی در اختیارتان قرار می‌دهد یک خودرو بسازید و به وسیله کش آن را پرتاب کنید. در هر مرحله باید زمان بیشتری در هوا بمانید. این زمان به خلاقیت شما بستگی دارد، این‌که از چه قطعاتی استفاده کنید، زاویه پرتاب کش چگونه باشد یا حتی قدرت پرتاب کش چقدر باشد.  همان‌طور که گفتیم بازی به شکل مرحله‌ای است و شما در هر مرحله با چالشی جدید، قطعات متنوع و مسیری طولانی‌تر برای پرواز روبه‌رو می‌شوید.
در مراحل ابتدایی شما با ماشینی ساده با قابلیت پرش سر و کار دارید، اما هر چه به مراحل بالاتر می‌رسید اختراع شما به هواپیما نزدیک‌تر می‌شود. البته این بازی هم مثل هر بازی دیگری به فکر درآمد خودش هم هست و با خرید قطعات و قدرت‌های بیشتر می‌توانید مراحل را ساده‌تر پشت سر بگذارید.