باید و نبایدهای واكسیناسیون را از رادیو سلامت بپرسید

باید و نبایدهای واكسیناسیون را از رادیو سلامت بپرسید


رادیو سلامت در برنامه پاسخگو روز چهارشنبه 19خرداد با حضور دكتر زهرا ابطحیان، فوق تخصص بیماری‌های عفونی پاسخگوی سؤالات مردم است.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، فاطمه بی‌تقصیر، تهیه‌کننده برنامه پاسخگو دراین‌باره توضیح می‌دهد: ما هرروز صبح ساعت 8 و15دقیقه پاسخگوی سؤالات مردم هستیم و به موضوعات مرتبط به كرونا می‌پردازیم. روز سه‌شنبه 18خرداد با حضور دكتر پیام فرح‌بخش (دكترای تخصصی تغذیه و رژیم‌درمانی) به موضوع سلامت تغذیه و كرونا می‌پردازیم.
وی ادامه می‌دهد: روز چهارشنبه 19 خرداد با حضور خانم دكتر زهرا ابطحیان، فوق تخصص بیماری‌های عفونی به بایدها و نبایدهای واكسیناسیون پاسخ می‌دهیم. مجری-كارشناس روز سه‌شنبه زهرا حاجی‌زاده و مجری-كارشناس روز چهارشنبه دكتر كیانا فرهی است. هرروز در ابتدای برنامه كارشناس مجری سرفصل برنامه را مطرح می‌کند و بعدازآن مردم می‌توانند سؤالاتی را كه متناسب با سرفصل برنامه دارند، بپرسند و پاسخ‌ها را دریافت كنند.
برنامه پاسخگو شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 و 15دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود. این برنامه روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از گروه بهداشت و تندرستی و روزهای یكشنبه و سه‌شنبه یك هفته در میان به تهیه‌کنندگی فاطمه بی‌تقصیر و موسی نظری از گروه تغذیه پخش می‌شود. روزهای شنبه و دوشنبه مجری-كارشناس دكتر لیلا رحیمیانی و روزهای چهارشنبه مجری-كارشناس دكتر كیانا فرهی است و مجری-كارشناس روزهای یكشنبه و سه‌شنبه‌ها زهرا حاجی‌زاده است. به گفته بی‌تقصیر، مردم تعامل بسیار خوبی با برنامه دارند و تا امروز بازخوردهای خیلی خوبی داشته‌اند، زیرا مردم از زمانی كه با كرونا درگیر شدند با سؤالات زیادی روبه‌رو هستند و رادیو سلامت می‌کوشد به بهترین شكل پاسخگوی مردمی باشد تا از این طریق پاسخ مناسب را دریافت كنند.