پخش سری جدید سریال «روزگارجوانی» تا پایان تابستان

پخش سری جدید سریال «روزگارجوانی» تا پایان تابستان


سپهر محمدی از آخرین وضعیت سریال «روزگارجوانی» و پخش قطعی آن تا انتهای تابستان خبر داد.
به گزارش صبا، پروسه تولید فصل‌سوم سریال روزگارجوانی به کارگردانی اصغر توسلی و تهیه‌کنندگی سپهر محمدی از بهمن‌ماه شروع‌شده و ماه گذشته خبر از فیلمبرداری نیمی از کار منتشر شد.
سپهر محمدی، تهیه‌کننده این سریال درباره آخرین وضعیت این سریال ۳۰قسمتی به صبا گفت: «درحال حاضر ۲۰قسمت و ۲۰قصه از این سریال را مقابل دوربین برده‌ایم که تدوین آن نیز به‌صورت همزمان درحال انجام و فقط ۱۰قسمت از کار باقی مانده است.»
این تهیه‌کننده درباره زمان پخش روزگارجوانی عنوان کرد: «هنوز زمان مشخصی برای پخش درنظر گرفته نشده اما تا پایان تابستان قطعا این سریال به آنتن شبکه پنج می‌رسد.»
محمدی در پایان درباره این‌که گروه سریال روزگارجوانی واکسن کرونا دریافت کرده‌اند یا خیر، گفت: «فهرستی از عواملی را که در اولویت دریافت واکسن هستند از ما گرفته‌اند اما تا این لحظه خبری از واکسن نشده و هنوز کسی از عوامل این سریال واکسن کرونا
دریافت نکرده است.»
بیوک میرزایی، آریا توسلی، سعید زارعی، سینا کرمی، امیر مسعود واعظ و عیسی حسینی
و بازیگران مهمان رسول نجفیان، زهرا داوودنژاد، لاله صبوری، سیاوش چراغی‌پور، محمود قدیریان، سولماز حصاری بازیگران مهمان این سریال هستند.
فصل‌اول روزگارجوانی سال 77 به تهیه‌کنندگی اصغر توسلی، کارگردانی شاپور قریب و اصغر توسلی و نویسندگی اصغر فرهادی روی آنتن شبکه پنج رفت. همچنین فصل‌دوم این مجموعه سال 78 به تهیه‌کنندگی و کارگردانی اصغر توسلی و نویسندگی علی‌اکبر محلوجیان و فرهاد نقدعلی برای این شبکه
تولید شد.