مشاركت دو میلیون و 600هزار نفری

مشاركت دو میلیون و 600هزار نفری

سردبیر محتوای برنامه درباره بازخوردهای مردمی می‌گوید: اكثر مخاطبان این برنامه، جوانان هستند. نسل جوان علاقه‌مند است كه ریتم برنامه سریع باشد و اگر یك مقدار ضرباهنگ برنامه كند باشد از حوصله مخاطب خارج می‌شود. به همین دلیل ما هم سعی كرده‌ایم ریتم برنامه خوب و تند باشد تا بتوانیم پاسخگوی مخاطبان باشیم. میثاقی ادامه می‌دهد: در مجموع تلاش كرده‌ایم یك بسته شكیل همراه با اطلاعات سرگرم‌كننده و تحلیل‌های فنی صحیح به مخاطب ارائه بدهیم. كارشناسان ثابت برنامه آقایان مجید جلالی، حاج رضایی و محصص هستند. همچنین مهمانان دیگر هم داریم.

نظرات هنرمندان
وی درباره بخش‌ هنرمندان عنوان می‌كند: در این بخش‌ به سراغ بازیگرانی همچون كامبیز دیرباز، نیما شاهرخ شاهی، پوریا پورسرخ و... رفته‌ایم كه اهل فوتبال هستند و از آنها درباره نتایج بازی پرسیده‌ایم. 
میثاقی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش می‌افزاید: این بخش‌ هم برای مخاطبان جذاب است. ارتباط برنامه با مردم از طریق اپلیكیشن است و دو میلیون و 600 هزار نفر مشاركت مردمی داشتیم كه خارج از تصور ما هم بود.
این مجری درباره این‌كه آیا از دیدگاه‌های مردمی هم استفاده می‌كنید؟ توضیح می‌دهد: بله، به واسطه اپلیكیشن از نظرات مردم آگاه می‌شویم و اگر بخشی را دوست نداشته باشند، ادامه نمی‌دهیم. تلاش می‌كنیم از نظرات مردمی نهایت استفاده را ببریم.
میثاقی درباره این‌كه چرا برنامه آسیا 2019 به حاشیه اخیر كه مربوط به صحبت كی‌روش می‌شود كمتر پرداخت كرد؟ تاكید می‌كند: به خاطر این‌كه هدف برنامه این است كه بازیكنان تیم ملی در آرامش به سر ببرند. 
​​​​​​​
دور بودن از حاشیه‌های منفی

ما نمی‌خواهیم با دامن زدن به حاشیه‌های منفی، آسیبی به تیم ملی بزنیم، بلكه تلاش می‌كنیم از حاشیه‌های منفی دور باشیم و  به حاشیه‌هايی می‌پردازیم كه تماشای آن برای مخاطبان هم جذابیت لازم را داشته باشد. قرار نیست به واسطه برنامه، مردم یا بازیكنان را تحریك كنیم.
وی در پایان می‌گوید: همه ما در مقابل تیم ملی مسؤولیم. با این‌كه در تورنمنت‌های زیادی حضور داشتم به این تورنمنت خیلی امیدوار هستم. تیم جوان است و استعدادهای خوبی هم در تیم وجود دارد.