ماریو همه را شگفت‌زده می‌كند

حمایت قاطع رادوشویچ از بودیمیر خرید جدید پرسپولیس

ماریو همه را شگفت‌زده می‌كند

پرسپولیسی‌ها بالاخره اردوی قطر را به پایان رساندند و دوران استراحت را آغاز كردند. با پایان اردو، سه روز استراحت برای بازیكنان این تیم آغاز شد كه چهارشنبه به اتمام می‌رسد. تا آن زمان، بوژیدار رادوشویچ هم به كرواسی سفر كرد تا كنار خانواده‌اش باشد. 
دروازه بان دوم پرسپولیس در مورد شرایط اردوی قطر به خبرنگار جام‌جم گفت: «روزهای سخت برای تیم طی شده و حالا همه‌مان آماده هستیم. قرار بود برای نیم فصل دوم تمریناتی داشته باشیم اما به قدری تمرینات سنگین بود كه برای یك فصل كامل آماده شده‌ایم! البته ادامه بازی‌ها برای مان واقعا سخت است زیرا در لیگ باید برای قهرمانی بجنگیم، در جام حذفی، ممكن است رقابت‌های 120 دقیقه‌ای داشته باشیم و به این بازی‌ها باید لیگ قهرمانان آسیا را هم اضافه كنید.» 
رادوشویچ اضافه كرد: «انتظارات از پرسپولیس به بالاترین حد خود رسیده است. هواداران می‌گویند تیمی كه در نیم‌فصل اول با كمترین بازیكن، به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده و در لیگ برتر هم مدعی قهرمانی بود، حالا باید به‌راحتی قهرمان شود و در آسیا هم بدرخشد. البته این موضوع كارمان را سخت می‌كند اما برای همه ما، چالش‌های جذابی به همراه دارد. بازیكنان پرسپولیس علاقه خاصی به كسب موفقیت دارند و به همین خاطر بود كه با سختی در قطر تمرین می‌كردیم.»
 از او پرسیدیم بازی‌های علیرضا بیرانوند در تیم ملی را دنبال می‌كند یا نه، كه این طور پاسخ داد: «در قطر نتوانستیم این بازی‌ها را ببینیم زیرا حق پخش بازی‌ها توسط قطر خریداری نشده بود و یا این‌كه هتل محل اقامت ما، بازی را نشان نمی‌داد. البته صحنه‌هایی از بازی‌ها را از طریق موبایل دیدیم. به هر حال می‌دانم كه بیرانوند همیشه بهترین دروازه‌بان است و برایش همواره آرزوی موفقیت دارم.»
 این دروازه بان كروات در مورد خرید جدید پرسپولیس این طور گفت: «ماریو بودیمیر، مهاجمی سرزن و چارچوب شناس است كه با كارنامه‌ای بسیار خوب به تهران می‌آید. همه ما به كیفیت بازی او ایمان داریم و خیلی زود توانست در اردوی قطر، با سایر بازیكنان ارتباط برقرار كند. ماریو توانایی آن را دارد كه همه را شگفت زده كند و در لیگ برتر باعث هیجان بیشتر روی سكوها شود. او در تیم‌های بزرگی بازی كرده و می‌خواهد در پرسپولیس هم بازیكن موفقی باشد.» 
رادو در نهایت افزود: «بازیكنانی كه به تازگی به جمع‌مان اضافه شده‌اند، بازیكنان بسیار خوب و باكیفیتی هستند. آنها از انگیزه و روحیه بالایی بهره می‌برند و كیفیت تیم را نیز بالا برده‌اند. در كنار هم، می‌خواهیم شروع پرقدرتی در لیگ داشته باشیم و تا جایی كه ممكن است، امتیاز بگیریم. قطعا هواداران هم به كمك مان می‌آیند تا در هر بازی، یك تیم بانشاط باشیم كه راه پیروزی را بلد است. پرسپولیس بهترین تیم ایران و قاره آسیا به شمار می‌رود كه باید بار دیگر این موضوع را ثابت كنیم.»