کاش به عید نوروز برسد

شهین تسلیمی، بازیگر نقش خاورخانم:

کاش به عید نوروز برسد

كمتر پیش می‌آید سر یك كار خنده‌ام بگیرد. خیلی سخت می‌خندم اما در این مجموعه خودم هم به برخی سكانس‌ها می‌خندیدم و واقعا از كارهای شخصیت آقا بیوك با بازی رامین ناصرنصیر خنده‌ام می‌گرفت. با ایشان پیش از این هم در مجموعه زن بابا همبازی بودم و در مجموعه خانه اجاره‌ای هم كارگردان ما بودند. به نظرم خیلی سریال شیرین و عالی است كه امیدوارم پخش نوروزی به آن برسد چون واقعا با فضای عید هم‌خوانی دارد. 
در این سریال نقش خاور را بازی می‌كنم كه مثل چندین نقش دیگری كه تا به حال بازی كرده‌ام، صاحبخانه است. صاحبخانه‌ای كه گرفتار چند مستاجر دست‌تنگ شده كه اجاره‌شان را به موقع پرداخت نمی‌كنند اما خاور به دلیل تنهایی و علاقه‌ای كه به این خانواده‌ها دارد آنها را پیش خود نگه می‌دارد. با وجود این‌كه او گاهی با این خانواده‌ها تندی می‌كند، اما فضای صمیمانه‌ای بر خانه‌اش حاكم است. 
اهالی خانه در مشكلات به داد هم می‌رسند، هوای یكدیگر را دارند و خاور هم به عنوان بزرگ‌تر راهنمایی‌شان می‌كند. نمی‌توانم بگویم این نقش با سایر نقش‌هایی كه بازی كرده‌ام تفاوت چندانی دارد اما با توجه به اینكه گروه خوبی از بازیگران در كنار هم جمع شده‌اند و سریال قصه‌های باب طبع مخاطب ایرانی هم دارد، پیش‌بینی‌‌ام این است كه به دل مردم بنشیند. 
آقای تهرانی اولین تجربه كارگردانی سریال خود را پشت سر می‌گذاشتند، اما بسیار حرفه‌ای و خوش اخلاق ظاهر شدند و با بازیگران ارتباط خوبی داشتند كه این هم در موفقیت یك اثر موثر است.