تدارك سینمایی آی‌فیلم برای دهه فجر

تدارك سینمایی آی‌فیلم برای دهه فجر

همزمان با دهه پیروزی انقلاب اسلامی، شبكه آی‌فیلم برای مخاطبانش در هر چهار كانال خود، فیلم‌های سینمایی ویژه‌ای به‌نمایش می‌گذارد.
به‌گزارش جام‌جم، كانال فارسی این شبكه در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه سه فیلم سینمایی برای مخاطبانش در داخل كشور نمایش می‌دهد.
فیلم سینمایی استرداد هجدهم بهمن، سینمایی ویلایی‌ها نوزدهم و شب دهم در بیستم ماه جاری روانه آنتن می‌شود.
پخش این فیلم‌های سینمایی در هر سه روز رأس ساعت ۲۱ و بازپخش هركدام در ساعت‌های ۵ و ۱۳ روز بعد خواهد بود.
آی‌فیلم عربی نیز فیلم‌های سینمایی بچه‌های آسمان، آواز گنجشك‌ها و بید مجنون را به همین مناسبت در روز جمعه ۱۹ بهمن، به‌ترتیب در ساعت‌های ۱۸ و 30 دقیقه، ۲۰ و 30 دقیقه و ۲۲ و 30 دقیقه به ‌وقت تهران راهی آنتن می‌كند.
بازپخش این سه فیلم سینمایی در سه نوبت به‌ فاصله شش ساعت خواهد بود.
كانال آی‌فیلم۲ كه از ۱۲ تا ۲۱ بهمن، ده فیلم سینمایی را برای مخاطبانش در افغانستان و تاجیكستان نمایش می‌دهد، برای پخش در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به‌ترتیب فیلم‌های سینمایی تاراج و تشكیلات را در نظر گرفته است.
همچنین فیلم‌های سینمایی سیانور، تیرباران، ماجرای نیمروز و بادیگارد در 18، 19، 20 و 21 بهمن از این كانال فارسی‌زبان پخش خواهد شد.
این فیلم‌های سینمایی هر روز ساعت ۱۶ به‌وقت تهران، ۱۷ به‌وقت كابل و ۱۷ و 30 دقیقه به وقت دوشنبه روی آنتن قرار می‌گیرند و در سه نوبت به‌فاصله شش ساعت بازپخش خواهند شد.
براساس این گزارش، آی‌فیلم انگلیسی نیز در ۲۰ بهمن، فیلم سینمایی ماجرای نیمروز را در ساعت 1 و 30 دقیقه به‌وقت تهران و ۲۲ به‌وقت گرینویچ به‌نمایش می‌گذارد و در سه‌نوبت به‌فاصله شش ساعت، تكرار آن را روانه آنتن خواهد كرد.