مرور 40 سال انقلاب از نگاه مردم در «دست به دست»

مرور 40 سال انقلاب از نگاه مردم در «دست به دست»

سینا معتضدی؛ مدیركل تولیدات رسانه‌ای بسیج سازمان صدا و سیما با اشاره به تولید بیش از 5000 دقیقه ویژه‌برنامه ایام دهه فجر و 40 سالگی انقلاب اسلامی اظهار كرد: با توجه به 40 سالگی انقلاب اسلامی و لزوم حضور موثر در میدان جنگ رسانه‌ای استكبار جهانی بیش از 5000 دقیقه برنامه به همت واحدهای مختلف بسیج صدا و سیما با رویكرد امید به آینده و توجه جدی به نسل جوان برای پیشبرد اهداف انقلاب تولید و در حال پخش از شبكه‌های سراسری صدا و سیما‌ست.
به گزارش روابط‌عمومی بسیج سازمان صدا و سیما، معتضدی در ادامه به تولید برنامه «دست به دست» در ده قسمت 40 دقیقه‌ای اشاره و بیان كرد: در برنامه «دست به دست» به عنوان یكی از برنامه‌های شاخص تولید‌شده در بسیج صدا و سیما تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی توسط صاحبان اصلی انقلاب یعنی مردم شریف كشور مرور می‌شود.
وی ادامه داد: برنامه «۱۴۲۲» دیگر ویژه‌برنامه این ایام است كه با مشاركت گروه اجتماعی شبكه ۴ در ده قسمت ۵۵ دقیقه‌ای با اجرای مسعود ده‌نمكی و موضوع تاریخ شفاهی ایام مرتبط با دهه فجر تولید شده است.
مدیركل تولیدات رسانه‌ای بسیج سازمان صدا‌و سیما در ادامه به تولید مستند تك‌قسمتی عماد اشاره و بیان كرد: مستند تك‌قسمتی  و 45 دقیقه‌ای عماد به زندگی شهید عماد مغنیه می‌پردازد و همزمان با سالروز شهادت این شهید ارجمند از شبكه‌های افق و مستند پخش خواهد شد. معتضدی به تولید و پخش هشت نماآهنگ با موضوع دهه فجر و 40‌سالگی انقلاب اسلامی اشاره و بیان كرد: به‌همت بسیج سازمان صدا و سیما نماآهنگ‌های ‌40سالگی با صدای حمید قربانی، ۴۰ سال برپاییم با صدای رضا احمدی، وطن با اجرای حامد جلالی، تخت ستم به خوانندگی مهدی نیكان، ایران با صدای صابر خراسانی، هوای بهمن با اجرای گروه سرود ندای ثامن، سرزمین آسمانی با اجرای گروه وصال و سرزمین من ویژه ایام دهه فجر و 40 سالگی انقلاب اسلامی تهیه و تولید شده است كه در این ایام از شبكه‌های سراسری سیما پخش خواهند شد.
مدیر گروه تولیدات رسانه‌ای بسیج سازمان صدا و سیما با بیان این‌كه ویژه‌برنامه موشن‌گرافی نمودار پیشرفت در ۲۰ قسمت دو دقیقه‌ای به تشریح پیشرفت‌های علمی كشور می‌پردازد، اظهار كرد: از جمله دیگر تولیدات موشن‌گرافی ویژه ایام دهه فجر می‌توان به مجموعه موشن‌گرافی رهبر با موضوع بیانات رهبر معظم انقلاب در ۴۰ قسمت دو دقیقه‌ای كه به صورت ویدئو كامنت تولید شده است و همچنین مستند - موشن‌گرافی سه انقلاب كه به مقایسه انقلاب‌های ایران، روسیه و فرانسه می‌پردازد، اشاره كرد. وی افزود: تدبیر دیگر اثر موشن‌گرافی تولید شده در بسیج صدا و سیما است كه در چهار قسمت چهار دقیقه‌ای به تشریح چهار تدبیر حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای؛ رهبر معظم انقلاب در طول ۴۰ سال گذشته می‌پردازد‌.