ورزش بارداری با موبایل

ورزش بارداری با موبایل

 ورزش در دوران بارداری باعث می‌شود وزنتان را كنترل کرده، سطح انرژی بالایی به دست آورید و برای زایمان آماده شوید. ۳۰ دقیقه پیاده‌روی روزانه به‌خصوص اگر قبل از بارداری خیلی فعال نبودید، می‌تواند شروع خوبی باشد.
خبر خوب این‌كه برای استفاده بیشتر از مزایای ورزش كردن در دوران بارداری می‌توانید سراغ نرم‌افزارهای مرتبط با این موضوع بروید.
Kegel Trainer: ورزش‌های كگل در تقویت عضلات كف لگن در طول و پس از دوران بارداری به شما كمك می‌كند. این نرم افزارها شامل ۱۰ تمرین مختلف برای جلوگیری از خسته شدن و همچنین به چالش كشیدن ماهیچه‌هایتان است و هم اندرویدی‌ها و هم آیفون‌دارها می‌توانند این نرم افزار را دانلود كنند.
Pregnancy Exercise: Weekly Workout: این نرم افزار تنها برای ios طراحی شده و حاوی فیلم‌های ورزشی متناسب با هر هفته از بارداری است. در این فیلم‌ها توضیح داده می‌شود كه این ورزش‌ها چه گروه عضلاتی را درگیر كرده و چه تغییراتی در بدنتان ایجاد می‌كند.
Pregnancy Pelvic Floor Plan: بی‌اختیاری ادرار یك مشكل شایع در زنان، هم در طول و هم بعد از زایمان است و ورزش و تقویت عضلات كف لگن می‌تواند از این مشكل جلوگیری كرده و آن را مدیریت كند. نرم افزار Pregnancy Pelvic Floor Plan كه روی سیستم عامل‌های ios قابل نصب است، مجموعه‌ای از ورزش‌های مفید برای تقویت عضلات لگن را در خود جای داده است. در این
 نرم‌افزار اطلاعات مفیدی از سلامت در هر مرحله از بارداری نیز وجود دارد.
Pregnancy Workout Today:این نرم‌افزار اندرویدی به شما كمك می‌كند تا به كمك تمرینات ورزشی متناسب با هر هفته بارداری تناسب اندامتان را در دوران بارداری حفظ كنید. علاوه بر این تمرینات، شما را برای كنار آمدن با درد زایمان طبیعی آماده می‌كند.
Pregnancy Workout Advisor: این 
نرم افزار شامل تمرینات طراحی شده برای هر مرحله از بارداری همراه با متن و دستورالعمل در مورد نحوه انجام آنهاست و به كمك آن می‌توانید از بهترین و راحت‌ترین موقعیت‌های شكم هنگام خواب طی هفته‌های مختلف مطلع شوید و برای سیستم‌های ‌عامل‌ اندروید و ios طراحی شده است.