ستاره باران

تیم منتخب جدا شده‌های پرسپولیس؛برانكو در این سال‌ها نشان داد كه رفت و آمد ستاره‌ها خللی در روند تیمش ایجاد نمی‌كند. او در این چهار فصل حداقل یك تیم یازده نفره از ستاره‌هایش را از دست داده است. گادوین منشا آخرین ستاره‌ای است كه از پرسپولیس جدا شد. برانكو ولی در این سال‌ها تیمی ساخته كه جدایی بازیكنی نتوانسته به آن ضربه بزند. در چهار فصل حضور پروفسور روی نیمكت پرسپولیس، ستاره‌های زیادی از این تیم رفتند ولی پرسپولیس آسیب جدی از نبود هیچ كدام‌شان ندید و در همه فصول مدعی اصلی قهرمانی بود. جالب است كه اتفاقا بیشترین ستاره‌های جدا شده پرسپولیس هم در خطوط تهاجمی بودند ولی تیم تحت هدایت برانكو همواره جزو بالانشینان جدول گلزنان بوده است. به گزارش نود، در اولین فصل نقل‌وانتقالات برانكو، این مربی پرسپولیس را زیر و رو كرد و حسابی تیمش را عوض كرد. برانكو خیلی زود رضایت به جدایی خانزاده، سوشا مكانی و بنگر داد. در ادامه با افت پیام صادقیان، این ستاره را هم به سمت در خروجی باشگاه فرستاد. كاری كه بعدها با محسن مسلمان كرد و بی‌نظمی‌ها و حواشی‌های مهندس امانش را برید و او را هم مثل رامین رضاییان از تیمش كنار گذاشت. برانكو، صادق محرمی را به خاطر پیشرفت از دست داد و مهدی طارمی را به دلیل محرومیت. وحید امیری و فرشاد احمدزاده هم در پنجره بسته، دست برانكو را در پوست گردو گذاشتند و رفتند. حالا منشا هم با رضایت خود سرمربی پرسپولیس جدا شد تا یك تیم یازده نفره پر از ستاره را پرسپولیس در این چهار فصل از دست داده باشد. با جدا شدن ده بازیكن قبلی پرسپولیس خم به ابرو نیاورد و حتی تا فینال آسیا هم رسید تا پروفسور نشان دهد بالاتر از همه این ستاره‌ها، ستاره پرسپولیس خود اوست. البته بازیكنان خوبی كه در این سال‌ها از پرسپولیس رفتند به همین یازده نفر خلاصه نمی‌شود. از محمد نوری و محمد عباس‌زاده تا رضا نورمحمدی و فرناندو گابریل هم از پرسپولیس جدا شدند. همچنین مهرداد كفشگری، بنگستون، نریمان‌جهان و حتی مقاطعی هم سروش رفیعی، امید عالیشاه و احمد نوراللهی هم پرسپولیس برانكو را ترك كرده بودند. اتفاقی كه پرسپولیسی‌ها را امیدوار می‌كند كه با جدایی منشا هم خطری تیم‌شان را تهدید نكند.

ستاره باران

برانكو در این سال‌ها نشان داد كه رفت و آمد ستاره‌ها خللی در روند تیمش ایجاد نمی‌كند. او در این چهار فصل حداقل یك تیم یازده نفره از ستاره‌هایش را از دست داده است. 
گادوین منشا آخرین ستاره‌ای است كه از پرسپولیس جدا شد. برانكو ولی در این سال‌ها تیمی ساخته كه جدایی بازیكنی نتوانسته به آن ضربه بزند. در چهار فصل حضور پروفسور روی نیمكت پرسپولیس، ستاره‌های زیادی از این تیم رفتند ولی پرسپولیس آسیب جدی از نبود هیچ كدام‌شان ندید و در همه فصول مدعی اصلی قهرمانی بود. جالب است كه اتفاقا بیشترین ستاره‌های جدا شده پرسپولیس هم در خطوط تهاجمی بودند ولی تیم تحت هدایت برانكو همواره جزو بالانشینان جدول گلزنان بوده است. 

به گزارش نود، در اولین فصل نقل‌وانتقالات برانكو، این مربی پرسپولیس را زیر و رو كرد و حسابی تیمش را عوض كرد. برانكو خیلی زود رضایت به جدایی خانزاده، سوشا مكانی و بنگر داد. در ادامه با افت پیام صادقیان، این ستاره را هم به سمت در خروجی باشگاه فرستاد. كاری كه بعدها با محسن مسلمان كرد و بی‌نظمی‌ها و حواشی‌های مهندس امانش را برید و او را هم مثل رامین رضاییان از تیمش كنار گذاشت. 
برانكو، صادق محرمی را به خاطر پیشرفت از دست داد و مهدی طارمی را به دلیل محرومیت. وحید امیری و فرشاد احمدزاده هم در پنجره بسته، دست برانكو را در پوست گردو گذاشتند و رفتند. حالا منشا هم با رضایت خود سرمربی پرسپولیس جدا شد تا یك تیم یازده نفره پر از ستاره را پرسپولیس در این چهار فصل از دست داده باشد. با جدا شدن ده بازیكن قبلی پرسپولیس خم به ابرو نیاورد و حتی تا فینال آسیا هم رسید تا پروفسور نشان دهد بالاتر از همه این ستاره‌ها، ستاره پرسپولیس خود اوست. البته بازیكنان خوبی كه در این سال‌ها از پرسپولیس رفتند به همین یازده نفر خلاصه نمی‌شود. از محمد نوری و محمد عباس‌زاده تا رضا نورمحمدی و فرناندو گابریل هم از پرسپولیس جدا شدند. همچنین مهرداد كفشگری، بنگستون، نریمان‌جهان و حتی مقاطعی هم سروش رفیعی، امید عالیشاه و احمد نوراللهی هم پرسپولیس برانكو را ترك كرده بودند. اتفاقی كه پرسپولیسی‌ها را امیدوار می‌كند كه با جدایی منشا هم خطری تیم‌شان را تهدید نكند.