حامد حدادی: به‌خاطر  پرچم کشورم برگشتم

بازگشت كاپیتان به تیم ملی بسكتبال

حامد حدادی: به‌خاطر پرچم کشورم برگشتم

اصل خبر این بود، بازگشت حامد حدادی به تیم ملی و شركت در تمرینات. همان روزی كه اسامی بازیكنان دعوت شده به تیم ملی اعلام شد نام حدادی هم در بین دعوت شده‌ها بود. با این حال حامد از شركت در تمرینات تیم ملی امتناع كرد و با كسی هم درباره تصمیمش حرف نزد. اما شامگاه پنجشنبه همه كسانی كه رفته بودند تا بازی تداركاتی تیم ملی مقابل اردن را ببینند حامد حدادی را هم آنجا دیدند. خیلی زود این جرقه در ذهن همه زده شد كه حدادی شاید تصمیم به بازگشت گرفته باشد. حدس و گمان‌هایی كه درست از آب درآمد.

 حضور شما در سالن توجه خیلی‌ها را جلب كرده‌است. 
همه مرا می‌شناسند و می‌دانند طی بیست سال اخیر همیشه برای تیم ملی بازی كردم حتی وقتی مصدومیت داشتم اما اخیرا مشكلات و كدورت‌هایی پیش‌آمد كه باعث شد به تمرینات نیایم
​​​​​​​. 
 حالا تصمیم به بازگشت گرفته‌اید؟
من به‌خاطر كشورم،  پرچم آن و جامعه بسكتبال و تیم ملی كشورم همه این كدورت‌ها را كنار می‌گذارم.  از طرف فدراسیون و كادر فنی با من تماس گرفتند كه به تمرینات بیایم اما به‌خاطر یكسری مشكلات نشد در حالی كه خودم واقعا دوست داشتم در تمرینات باشم تا بازهم برای كشورم افتخارآفرینی كنم. 

 بی‌شك در بهترین زمان دارید به تیم اضافه می‌شوید. تیم ملی دیدارهای مهمی پیش رو دارد. 
بعد از تماس از طرف فدراسیون و كادر فنی تصمیم گرفتم فعلا كدورت‌ها را كنار بگذارم و به تیم ملی بیایم.  تاكید می‌كنم كه فعلا این تصمیم را گرفته‌ام. 

 نظرت درباره دعوت نشدن ارسلان كاظمی به تیم ملی چیست؟
فكر می‌كنم اگر با ارسلان هم تماس می‌گرفتند با قدرت می‌آمد همان طور كه من با قدرت بازگشته ام.  تمام تمركزم طی روزهای آینده روی تیم ملی خواهد بود تا كمك حال این تیم باشم. من تاكنون برای هیچ شخص خاصی بازی نكرده‌ام،  از این به بعد هم برای شخص و به خاطر كسی بازی نمی‌كنم.  من برای كشورم و با تعصب و غیرت و تمام قدرت بازی می‌كنم.  همیشه هم تلاشم برای كمك بوده و حتی اگر خوب نبودم خودم به آن اشاره كرده‌ام. 

 شما یك قدم بزرگ برداشته اید. فكر می‌كنید این كار منجر به رفع همه كدورت‌ها شود؟
اگر غیر از این باشد دودش در چشم خودمان می‌رود و خودمان آسیب می‌بینیم.  امیدوارم مشكل ارسلان هم حل شود و به تیم ملی بازگردد.  همه جوره پشتِ ارسلان هستم. 

 از چه زمانی با تیم ملی تمرین می‌كنید؟
نمی‌دانم؛ باید اطلاع دهند.  ظاهرا گروهی درست 
كرده‌اند كه من جزوش نیستم.  
 نظر شما درباره بازی با ژاپن و استرالیا چیست؟
هنوز تمرینات را شروع نكرده‌ام.  ترجیح می‌دهم فعلا در این مورد صحبت نكنم فقط امیدوارم با توجه به میزبانی بتوانیم عملكرد خوبی داشته باشیم و جشن صعود بگیریم. ما در تیم ملی كشورمان ستاره كم نداریم.  امیدوارم تماشاگران با حضور در سالن حمایت كنند و ما هم بازی جذابی داشته باشیم.