اعترافات مردی كه همسرانش را می‌كشت

اعترافات مردی كه همسرانش را می‌كشت

مردی كه پس از قتل همسر دومش در شهر نجف‌آباد به مشهد گریخته و همسر اولش را آنجا به قتل رسانده بود دیروز صحنه دومین جنایتش را بازسازی كرد.
به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از سحرگاه 21 بهمن امسال و همزمان با كشف جسد زنی در جوی آب در بلوار دلاوران مشهد آغاز شد. تیم جنایی به سرپرستی علی‌اكبر احمدی‌نژاد، بازپرس ویژه قتل مشهد در محل جنایت حاضر شد. در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد، جسد متعلق به زنی حدود 40 ساله است كه كارگر شهرداری هنگام جارو كردن خیابان جسدش را پیدا كرده است. با معاینه جسد مشخص شد، او بر اثر خفگی به قتل رسیده است.
با انگشت‌‌نگاری از جسد مشخص شد مقتول هشت فقره سابقه كیفری دارد. دختر مقتول در مشهد شناسایی شد كه در جریان تحقیقات گفت، مقتول 14 سال قبل از همسرش جدا شده است. همسر مقتول به نام ساسان پس از جدایی مشهد را ترك می‌كند و پنج ماه قبل دوباره به این شهر باز‌می‌گردد. مقتول آخرین بار همراه شوهر سابقش دیده شده بود. با كشف این سرنخ، ساسان دستگیر شد. متهم در بازجویی‌های مقدماتی منكر قتل شد و ادعا كرد همسرم همراه دو مواد فروش بیرون رفت و آنها او را كشته شده‌اند.
تحقیقات از متهم ادامه داشت تا این‌كه او لب به اعتراف گشود و به قتل همسر سابقش اعتراف كرد.
تحقیقات از متهم ادامه داشت تا این‌كه راز دومین جنایت او نیز فاش شد. ساسان در اعترافاتش گفت: اردیبهشت امسال پس از درگیری با همسر دومم در نجف‌آباد اصفهان، او را كشتم. این زن با فریب من، اموالم را به نام خودش كرد و از او كینه به دل داشتم. پس از قتل به خاطر این‌كه تحت تعقیب بودم به مشهد آمدم.
دیروز متهم به محل قتل همسرش در مشهد منتقل شد و در حضور بازپرس كشیك قتل و افسر پلیس، صحنه قتل همسر اولش را بازسازی كرد. ساسان در تشریح جنایت گفت: همسرم همراه دو مرد از خانه خارج شد و شیشه خرید. وقتی برگشت از این رفتارش ناراحت و با او درگیر شدم. حرف هایش عصبانیم كرد و به همین خاطر گلویش را گرفتم و محكم فشار دادم. وقتی به خودم آمدم، او دیگر نفس نمی‌كشید و مرده بود. پس از قتل، خودروی دامادم را امانت گرفتم و جسد را داخل صندوق عقب گذاشتم و در محلی خلوت داخل جوی آب انداختم.
متهم به قتل پس از بازسازی صحنه جنایت روانه زندان شد.
قاضی احمدی‌نژاد پس از بازسازی صحنه قتل به جام‌جم گفت: متهم در جریان بازسازی صحنه قتل، به تشریح جنایت پرداخت. او پس از قتل با صحنه‌سازی سعی كرد، از مجازات فرار كند كه ناكام ماند.