رد کفش قاتل را لو داد!

رد کفش قاتل را لو داد!

رد كفش قاتل در صحنه قتل اعضای یك خانواده، راز این جنایت هولناك را فاش كرد.
به گزارش جام‌جم، عصر 24 بهمن امسال مردی با پلیس شهرستان خدابنده تماس گرفت و عنوان كرد؛ چند بار به خانه یكی از اقوامش كه در شمال شهر زندگی می‌كنند رفته، اما كسی در را باز نمی‌كند. به همین خاطر به غیبت آنها مشكوك شده است.

آغاز تحقیقات
 ماموران با هماهنگی قضایی وارد این خانه شده و با جسد زن 60 ساله مقابل در ورودی ساختمان و جسد شوهر 80ساله و پسر معلول 45 ساله او زیر كرسی رو‌به‌رو شدند. هرسه نفرشان با ضربه‌های جسم سخت به ناحیه سر كشته شده بودند و 12 ساعت از مرگ آنها می‌گذشت. با توجه به حساسیت پرونده، تیمی از ماموران اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی استان زنجان نیز در كنار ماموران شهرستان خدابنده به تحقیقات ادامه دادند. ماموران در ادامه یك چوبدستی در چاه حیاط یافتند و زمانی كه لكه‌های خون آن را بررسی كردند معلوم شد با گروه خونی مقتولان مطابقت دارد. در ورودی خانه ویلایی تخریب نشده بود و احتمال آشنا بودن قاتل وجود داشت. 

سرنخ جنایت
همچنین رد كفش مردانه‌ای در آنجا به دست آمد. در این مرحله پنج نفر كه از اقوام و آشنایان مقتولان بودند به عنوان مظنون بازداشت شدند، ‌اما معلوم شد رد كفش‌ها متعلق به آنها نیست و آزاد شدند. از سوی دیگر تحقیقات محلی نشان داد كه این خانواده یك ماه قبل مستاجر 26 ساله معتادی داشته‌اند كه او مجبور به ترك این خانه شده بود. این مرد سابقه سرقت و فروش موادمخدر داشت‌. پلیس در جست‌وجوی او بود تا این‌كه بامداد 25 بهمن امسال وی در خانه روستایی دوستش بازداشت شد. در ادامه مشخص شد رد كفش به‌جا‌مانده در صحنه قتل متعلق به اوست.
​​​​​​​
اعترافات هولناک
 سرهنگ كارآگاه جعفر رحمتی، رئیس پلیس آگاهی استان زنجان به جام‌جم گفت: متهم شیشه و هروئین مصرف می‌كند. یك ماه مستاجر مقتولان بود و به خاطر اعتیادش مجبور به ترك این خانه شد. آن شب چون جایی برای مصرف شیشه نداشت، از راه پشت‌بام وارد یكی از اتاق‌ها شد و تا صبح ماند. از سویی كینه‌ای هم از این خانواده به دل داشت. زن صاحبخانه صبح او را دید و خواست كه خانه‌اش را ترك كند. متهم مدعی می‌شود كه گنج قدیمی در انبار خانه آنهاست، اما زن حرفش را باور نكرده و از وی خواست بیرون برود.
وی افزود: در ادامه زن در مقابل در حیاط مورد حمله قرار گرفت و كشته شد. متهم بعد سراغ همسر و پسر او رفت و آنها را با همان چوبدستی در خواب به قتل رساند. قاتل چوبدستی رادر چاه حیاط انداخت و با برداشتن دو گونی برنج ده كیلویی از آنجا فرار كرد.
رحمتی با بیان این‌كه قاتل معتاد به مصرف موادمخدر سنتی و صنعتی از جمله هروئین و شیشه است، افزود: این فرد به قصد كشتن اعضای این خانواده وارد منزل شده و هر سه نفر را در فاصله زمانی كمی به قتل رسانده و سپس محل را ترك كرده است.
تحقیقات تکمیلی از متهم با دستور بازپرس جنایی شهرستان خدابنده ادامه دارد.