هفت‌تیر کشی خواننده زیرزمینی

هفت‌تیر کشی خواننده زیرزمینی

210 سارق كه مرتكب 2000 سرقت در پایتخت شده بودند در عملیات پلیس پایتخت دستگیر شدند.  همچنین خواننده زیرزمینی که مدعی است تحت تاثیر یک صدا هفت‌تیرکشی کرده و مجرمی که دراینستاگرام دختران را فریب می‌داد، در اجرای این طرح پلیس بازداشت شدند. ماموران همچنین پنج قاتل و 21 متهم فراری را به دام انداختند.
به گزارش جام‌جم، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در این باره گفت: هفتمین مرحله از اجرای طرح برخورد با سارقان، مالخران و مجرمان حرفه‌ای در تهران اجرا شد. در اجرای این مرحله از طرح بیش از ۲۱۰ نفر از مجرمان، سارقان و مالخران حرفه‌ای دستگیر شدند.
وی با بیان این‌كه این افراد تا كنون به بیش از ۲۰۰۰ فقره سرقت اعتراف كرده‌اند، خاطرنشان كرد: برخی از دستگیرشدگان در قالب ۴۸ باند فعالیت داشتند و همچنین ۱۲۸ نفر از مجرمان سابقه‌دار هستند. پنج قاتل و 12 محكوم فراری هم در میان دستگیرشدگان هستند.
رئیس پلیس پایتخت با بیان این‌كه ۵۶ خودرو نیز از این افراد توقیف شده خاطرنشان كرد: دو قبضه سلاح كمری و ۳۰۰ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه از جمله اقلام مسروقه مكشوفه از آنان است.
وی با بیان این‌كه طرح‌های پلیس، هوشیارانه در تهران بزرگ به اجرا در می‌آید، تصریح كرد: تا به اینجا سه گروه از سارقان مسلح را در اقدام پیش‌دستانه ناكام گذاشتیم و به این افراد امان نمی‌دهیم.
به گفته رحیمی، طرح‌های پلیس تهران برای شب عید از 23بهمن در تهران آغاز شده و 211 مركز خرید تحت پوشش قرار گرفتند.
وی با بیان این‌كه طرح جمع‌آوری معتادان در سراسر تهران ادامه پیدا خواهد كرد، گفت: در راستای طرح جمع‌آوری معتادان شوش، مولوی و هرندی، اقدامات ترمیمی و تثبیتی نیز در آن محلات انجام شده و 17 مسجد در این مناطق كه به دلیل وجود معتادان بسته بود، بازگشایی شد. به گفته رحیمی بحث تخریب منازل پلاك قرمز، قطع برق و گاز آنها در سه منطقه شوش، مولوی و هرندی از هفته آینده شروع می‌شود، تاكنون حدود 78 باب منزل پلاك قرمز كه بالغ بر 800 غرفه و خانه داخل آنها وجود دارد، پلمب شده و تشریفات كامل برای شناسایی مالكان منازل پلمب شده و تخریب آنها برابر قانون صورت می‌گیرد، این منازل به مراكز فساد و تباهی افراد تبدیل شده‌اند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: تاكنون 5000 معتاد متجاهر از سه منطقه شوش، مولوی و هرندی جمع‌آوری و به مراكز بازپروی منتقل شدند، همچنین بالغ بر 600 خرده‌فروش نیز بازداشت شدند.