نَقل

نَقل

امیرحسین رستمی كه این روزها مسابقه شوتبال با اجرای او از شبكه نسیم پخش می‌شود، در گفت‌وگو با خبرگزاری صبا بیان كرده است:
  من شیرخشك و پوشك بچه‌ام را از مربیگری در فضای ورزش تهیه كردم و سال‌ها هم مجله‌ای داشتم كه در آن زمان تنها مجله تنیس در كشور بود. وقتی متوجه دیدگاه و رسالت برنامه شدم، تمایلم به اجرا در «شوتبال» بیشتر شد. همیشه دوست داشتم قهرمانان ناشناخته كشورم را به مردم معرفی كنم تا بلكه كمی از بدرفتاری‌ها یا كم‌توجهی‌هایی كه مسؤولان به آنها می‌كنند جبران شود. متاسفانه خیلی از مردم نمی‌دانند كه قهرمان‌های خیلی از ورزش‌های جهان ایرانی هستند و در كشور خودمان زندگی می‌كنند.
  مشكلی با توجهی كه به فوتبال می‌شود ندارم، اما معتقدم باید این توجهی كه به فوتبال می‌شود بین همه ورزش‌ها تقسیم شود و این‌گونه نباشد كه به یك ورزش مانند فوتبال اینقدر توجه كنند، آن وقت به ورزشی دیگر هیچ توجهی نشود كه در نهایت هم به خروج این ورزشكاران كه سرمایه‌های كشور هستند از كشور منجر شود.ما در برنامه میزبان پیمان حسینی و محمد احمدزاده، دو بازیكن فوتبال ساحلی بودیم كه افتخارات خیلی زیادی در جهان دارند، اما خیلی از مسؤولان و حتی مردم ما به جای این‌كه آنها را بشناسند توجهشان به دروازه‌بان سوم فلان تیم فوتبال
است!
  این مسائل خیلی من را اذیت می‌كرد و زمانی كه متوجه شدم عوامل «شوتبال» به فكر دعوت از این قبیل مهمانان ناشناخته هستند، تمایلم به اجرا در این برنامه بیشتر شد.
  فعلا فكری برای اجرا ندارم، زیرا قصدم این است كه برنامه خودم را بعد از «شوتبال» اجرا كنم؛ همان برنامه‌ای كه سال ۸۹ قرار بود تهیه شود كه نشد و حالا امیدواریم با شرایطی بهتر آن را بسازیم.