عنقا  و  توفیقی  بر سر دو راهی

عنقا و توفیقی بر سر دو راهی

 همه ما آدم‌ها با علاقه و جدیت زیاد پیگیر داستان‌های عاشقانه هستیم. امكان ندارد كتاب‌هایی با این مضمون هم نخوانده باشیم. به همین دلیل شبكه دو برای ایام نوروز یك قصه عاشقانه را قرار است برای مخاطبان روایت كند. قصه‌ای كه حامد عنقا فیلمنامه آن را نوشته و تهیه‌كنندگی سریال هم به عهده دارد. او سكان كارگردانی سریال تلویزیونی بر سر دو راهی را به بهرنگ توفیقی سپرده است.
البته عنقا جزو تهیه كنندگانی است كه به هیچ وجه از راه دور شاهد ماجرای تولید نیست، بلكه او پا به پای دیگر عوامل سر صحنه حضور دارد و با جدیت كار را انجام می‌دهد. گروه سازنده سریال بر سر دو راهی این روزها در خانه حامد، شخصیت اصلی قصه مستقر هستند كه نقش آن را حمید گودرزی بازی می‌كند.
بر سر دو راهی داستان عاشقانه پر فراز و نشیب زندگی حامد است كه به واسطه عوض شدن دنیایش و تغییر مسائل مالی، همه چیزش تغییر می‌كند. این سریال، بسیار پر قصه‌ است و تقریبا از بالاترین تا پایین‌ترین طبقات اجتماعی در جریان است. البته عنقا بر خلاف كارهای قبلی‌اش كه همیشه سعی می‌كرد چهره‌های جدید را در كارهایش معرفی كند برای سریال بر سر دو راهی سراغ بازیگران حرفه‌ای رفته است.
در این سریال در كنار گودرزی، بازیگرانی همچون اسماعیل پوررضا، میترا حجار، مجید مشیری، بهنوش بختیاری، مهراوه شریفی‌نیا، عنایت بخشی و ... بازی می‌كنند. البته حسن سریال این است كه او بازیگران را به گونه‌ای انتخاب كرده كه آنها ایفاگر نقش‌های متفاوتی باشند، نقش‌هایی كه به گونه‌ای مخاطبان را غافلگیر كند و از تماشای این سریال لذت ببرند.
ساخته قبلی عنقا و توفیقی با نام پدر روی آنتن شبكه 2 رفت و با اقبال زیاد از سوی مردم رو به رو شد. حال باید به انتظار ایام نوروز نشست و مجموعه بر‌سر دو راهی را به تماشا نشست كه آیا این سریال هم همچون ساخته قبلی آنها می‌تواند دل مخاطبان را ببرد و در نظرسنجی‌ها رتبه بالایی را كسب كند؟
ادامه در صفحه6